hoi hoi ik heb sinds een paar dagen als de baby zich beweegt, dat ik een soort knak geluidje hoor in me buik, ik voel er niks van. hebben dit er meer? patricia
Ik had het van de week ook. Boog een beetje voorover en hoorde een knak. Maar ik herinnerde me dat er al eerder iets over was geschreven op het forum en dat het niks raars is.
Ik heb dat ook wel eens, maar volgens mij kan dat geen kwaad toch!?!? Zou ff in de zoekfunctie kijken!
bedankt voor het antwoorden meiden, ik verlies geen vocht dus geen vruchtwater. Toch schrik je wel elke keer als je het hoort terwijl ik zelf niks doe op dat moment. De baby beweegt zich alleen op dat moment en dan hoor ik een soort knak bovenin me buik. Ik moet aanstaande woensdag weer naar de VK en zal haar eens vragen wat het is. patricia
Ik las gister je berichtje en prompt dat ik het vanochtend (uurtje of 6) ook twee keer hoorde/voelde. Ik had niet het idee dat de beeb bewoog, ik proobeerde wel op dat moment mijn bed uit te komen. De knak was in mijn bekken. Ben dus heel benieuwd wat je vk zegt.. x debby
Ik heb dit ook gehad.. en het zijn echt de gewrichten van je kindje.. Toen Eliza geboren werd hoorde ik dezelfde geluiden alleen dan wat duidelijker! Is een gezond teken! Groetjes Kalush
hoi hoi Ben bij de VK geweest, en haar gevraagd wat dat geknak kan zijn. Ze kon hier geen goeie verklaring voor geven. Ze had dit wel eens van meerdere vrouwen gehoord. Ze denkt dat het me ribben kunnen zijn of me organen die in de knel komen door het ruimte gebrek. Tis niet de baby zelf, en ook niet gevaarlijk. patricia