Gisteravond kreeg ik een doof gevoel in me vingers, leek een slaperig gevoel.. dat heb je altijd wel eens. Het zakte niet af, me partner kon er in knijpen wat die wou maar veel gevoel zat er niet in. Op een gegeven moment zakte dat af.. Vanaf toen vreselijke hoofdpijn, als ik lag viel het mee maar kwam ik rechtop werd het erger en als ik stond GIERDE het door mijn hoofd.. echt pijn pijn pijn gewoon. Heb dat nu nog steeds, wel iets minder.. maar zie soms gewoon allemaal spikkeltjes en begint het licht zwart te worden. & als ik dan weer zit, dan gaat het weer.. Voel me misselijk ( af en toe ) buik is gevoelig.. kan makkelijker huilen om alles.. Zit dit zwangerschapskwaaltjes die voorkomen aan het eind van de zwangerschap.. niks raars?
Geen risico nemen met deze termijn, gewoon even de VK bellen. Het kan nl een symptoom zijn van stijgende bloeddruk of zwangerschapsvergiftiging.
ik zou ook direct gaan bellen want sommige klachten lijken wel op een beginnende zwangerschapsvergiftiging en dan moet je toch echt wel naar het ziekenhuis! Wil je niet ongerust maken, maar sterretjes, hoofdpijn, "band" gevoel om de buik, misselijkheid e.d. kunnen daar wel op wijzen! Succes en hopelijk voor jou valt het mee!
ik hoop dat je inmiddels de VK hebt gebeld, want het klinkt als hoge bloeddruk/zwangerschapsvergiftiging....