Lekkende borsten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Paddels, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paddels

Paddels Lid

11 jun 2008
    36
    0
    0
    Hallo.

Tijdens mijn vorige zwangerschap begonnen mijn borsten pas te lekken met 7,5 maand. Ik ben nu net 19 weken zwanger en werd vanochtend wakker met lekkende borsten! Had ik nog helemaal niet verwacht zo vroeg eigenlijk. Had gelukkig al wel zoogcompressen in huis, maar bij wie kwam dit laat tijdens de zwangerschap en bij wie vroeg?

Groetjes Patricia!

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik heb nog niks alleen heel af en toe droge witte sliertjes uit me tepels maar heel kort zeg maar bijna puntjes (lekker duidelijk)

3. Paddels

Paddels Lid

11 jun 2008
    36
    0
    0
    Ik weet wat je bedoelt. Dat had ik ook tijdens mn eerste zwangerschap. Maar nu is het al echt vloeistof. Vind het wel heel erg vroeg, mar volgens mij is het ook wel normaal. Mijn moeder had toen ze van mij zwanger was al met 3 maanden last van lekkende borsten. Het begon bij haar in de supermarkt.. Lekker genant, maar het hoort erbij.

4. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben zo blij dat ik er nog steeds geen last van heb.
    Even afkloppen hahah

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier vanaf 16weken al! nu ik dit typ zit mn pyjama alweer onder ;)

6. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Vanaf 18 weken, maar het was niet heel erg veel.

7. pilatespas

pilatespas Nieuw lid

24 feb 2009
    3
    0
    0
    Hier ook, drijfnatte shirt's 's ochtends als ik wakker werd. Overdag had ik het minimaal, gelukkig! Bij de eerste begon het bij mij met 20 weken. Ben nu 17,5 week zwanger en gelukkig nog niks... pffffjew

8. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    vanaf week 17, en het lijkt alleen maar erger te worden! Ik kan echt niet meer zonder compressen de deur uit. Als ik een keer thuis smorgens lekker alleen een trui aan trek zitten er binnen een kwartier natte vlekken in!

Soms is het zelfs zo erg dat het er achter elkaar uit druppelt. Meestal is het een vette waterachtige vloeistof en sinds een week af en toe zelf wittig.

Succes allemaal ermee :p.. mijn vk feliciteerde me trouwens toen ik het vertelde. Alles doet het blijkbaar goed :D
    maar het is wel vervelend want ik moet nog 20weken

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja dat witte dat ken ik. maar hier is het wel heel erg wit. alsof het écht melk is maar dan wat doorzichtiger. er wordt hier wat gewassen hoor :p heel veel kleding die onder dat spul zit

10. Paddels

Paddels Lid

11 jun 2008
    36
    0
    0
    Haha, als ik dit zo allemaal lees ben ik gelukkig niet de enigste! Het hoort er gelukkig allemaal bij, maar soms is het inderdaad wel irritant! Maar ja, je weet waarvoor je lekt. Haha!

11. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    nergens last van..

12. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    bij mijn eerste zwangerschap had ik vanaf week 18 lekkende borsten
    nu nog nergens last van maar ben ook nog maar 12 weekjes

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    had ik maar nergens last van :( het is hier echt heel erg naar mijn mening, weet natuurlijk niet hoe het bij andere is maar ik slaap elke nacht met een handdoek om en die is smorgens doorweekt. na bevalling ga ik flesvoeding geven dus ik persoonlijk zie het nut van lekkende borsten bij mij niet :p

14. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Bij mij lekte er niks. De borstvoeding wilde dan ook absoluut niet op gang komen, dus wees er maar blij mee. Het is een goed teken!

15. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Ik heb alleen last van druppeltjes en dat is dan ook alleen maar wanneer ik in me tepel zachtjes knijp.
    Als ik onder de douche sta maak ik me tepels schoon door er n beetje over heen te wrijven dan zie ik dus wel allemaal witte puntjes/velletjes verdwijen.

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    hier vanaf 18 weken, eerste zwangerschap.

Loop overdag en snachts leeg :) dus de hele dag zoogcompressen in, moet ze minimaal 1x per 4 uur vervangen dan zijn ze al behoorlijk vol. En snachts ja lek ik gewoon in bed, verschoon dus elke dag me hoeslaken! heel prettig!

Had voor de gein gekolfd en kolfde bij elkaar (2 borsten dus) meer als 10 cc. Loopt goed door zeg maar!

( ja ik weet dat nu al kolven het alleen maar meer kan maken, was gewoon TE nieuwsgierig)

17. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Hier lekken ze ook al, maar gelukkig door de kleine boobs (toch nog 1 voordeel dat ze niet gegroeid zijn) lekken ze niet de hele tijd want ze komen nooit in de verdrukking ofzo.

18. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

bij mij lekt elke nacht maar 1 borst...ik vind het helemaal niet erg maar hoop wel dat mijn andere borst ook gaat functioneren...of zegt dit helemaal niks?

19. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    Bij mij lekken ze nog niet heel erg uit zichzelf, maar als ik erop druk stromen er ook al flink wat druppels uit. Misschien inderdaad omdat ik ook vrij kleine borsten heb en ze zo niet snel verdrukt worden.

Misschien genant, maar ben ik de enigste die wel eens geproeft heeft hoe het smaakt? :oops: :)

20. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    hihi hier nog niet gedaan..

Deel Deze Pagina