Sinds woensdag ben ik begonnen met tempraturen en ovulatietesten. De testen waren steeds negatief. Vandaag had ik een mega positieve test in handen. Helemaal blij dus. Maar nu snap ik eigenlijk niks meer van mijn tempratuur. Die was als volgt vanaf woensdag: 36,4 36,4 36,3 36,3 36,3 en vandaag 36,2. Ik vind dit erg tegenstrijdig en snap er niks meer van. Volgens de calculator zou ik ongeveer donderdag mijn ei hebben. Kan iemand mij helpen! En nog een andere vraag? Zou het zo kunnen zijn dat je wel een ei hebt, maar dat deze om welke reden dan ook niet springt? Alvast bedankt en sorry voor het onzamenhangende verhaal. groetjes Jose
beh.. woe dat ik je kon helpen maar ik temp niet en ik heb net vandaag de ovu testen besteld.. voel je ook dingen aan je lijf? hoop dat iemand anders je wel kan helpen!
Ik heb wel veel last van hoofdpijn vandaag en die heb ik al eens eerder gehad toen ik vermoede dat ik mijn ei had. groetjes Jose
flink klussen want lijkt erop dat ie eraan komt. je temp heeft wel vaker op dag van ei een dipje dan is ie dus goed laag. als ie nu morgen omhoog gaat dan heb je je ei vandaag gehad. maar aan de hand van je ovutest komt ie volgens mij pas morgen of overmorgen. goed klussen dus in ieder geval. wat verder temp betreft je ei is geweest als je temp stijgt en dan wel met minstens 0,2 gr en het ook 3 dagen achtereen zo blijft. miss handiger om je aan te melden bij ff is gratis en erg handig om je ei te vinden dat doet ie namelijk voor je.
Bedank allemaal alvast! Mama Suus misschien domme vraag, maar waar kan ik me aanmelden en wat is ff. groetjes Jose
dat is fertility friend. is wel in engels maar erg handig programma om je tmep bij te houden kijk anders eens bij kopje over temperaturen daar staat volgens mij ook wel link erna. en als je een kaartje ervan wil zien klik dan op link onder mijn berichtje daar staat mijn keaartje van deze cyclus. erg handig
ooh zie daar geen link maar als je dus op mijn kaartje kijkt =zie je de naam van website ook wel. tis gratis je hebt ook wel een betaalde versie dan kun je meer. ik heb die nu tijdelijk gekregen is morgen weer afgelopen. daarom staan er bij mij nu zoveel kleurtjes onder hihi.