Ben je wel naar een goede beddenwinkel geweest waar je een hoofdkussen thuis mag uitproberen en waar ze kijken naar welk hoofdkussen waarschijnlijk geschikt is voor jou?
Mijn moeder had deze nog nieuw liggen, dus ik dacht eerst dit maar eens uitproberen. Mocht ook dit niet werken ga ik naar een beddenzaak voor advies etc
Ik heb ook een Emma matras en deze ligt heerlijk, totaal niet hard?!? Mijn rug is dankbaar, maar niet elke rug met klachten is dezelfde. Probeer het 3 weken, als het dan niet verbeterd dan kun je er wel vanuit gaan dat het matras niet bij je past..
Nope duurt echt even. Zo moest ik hoognodig een nieuw matras ivm kuil en rugklachten...nieuw matras perfect op mijn bouw...wat een draaaaaama. Pas na een tijdje werd t mn liefde. Nu een ikeamatras er in ondanks wennen blijf ik t een klereding vinden. Na de bevalling en hersteld te zijn eens op zoek naar wat anders gaan.
Fijn om wat herkenning te lezen. Vannacht al wat beter gelegen, overdag weinig tot geen rug klachten. Alleeb wel flinke pijn in onderrug als ik dus op m'n rug lig en word daar dus wakker van. Hopelijk is dit ook van t wennen aan iets nieuws
Ik heb het Emma o2 matras , daar had je dus 2 varianten van de medium of de hard. Ik heb dus voor hard gekozen
Vanochtend opgestaan met nog steeds flinke rugpijn. En knallende hoofdpijn. Pijn in schouders en nek. Hang nu met het bedrijf aan de telefoon..