Van achteren aangereden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Najet, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    He meiden,

Omdat de topic even gesloten is van de verloskundige doe ik mijn ding even hier;

Ik ben net van achteren aangereden. De auto botste best hard op mijn auto en heb dan ook een flinke klap gekregen. Zegt die lul; O ,u heeft niets... totdat ik uit mijn stoel opstand en hij mijn buik zag schrok hij ook nog eens toen ik over mijn buik aaide en zei; Ja kunt u makkelijk zeggen dat ik niets heb "ik draag ook een baby hoor! dus zeg dat maar niet te snel"

Nu weet ik dat de kleine best tegen een "stootje" kan en ben normaal vrij nuchter......alleen maak ik mij nu toch wel een beetje zorgen omdat ik nu misselijk ben en prikkelingen heb in mijn onderrug?!?!

Ik ben niet een persoon die meteen naar de VK gaat en denk meestal ach het zal wel niets zijn....nu weet ik toch echt niet waar ik goed aan doen.

Zo dat moest ik effe kwijt!

Najet

2. Niet meer actief

Ik zou bellen en toch even gaan, beter een keer te veel als te laat.

3. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    zou ook gewoon ff bellen hoor!

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik zou ook de VK bellen. Beter even een extra controle doen.

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Altijd als je een ongeluk hebt gehad een controle laten uitvoeren!
    Sommige dingen kunnen pas een half jaar later aan het licht komen en anders worden ze niet meer aan het ongeluk toegeschreven (verzekeringstechnisch).

En ook voor de kleine zou ik gewoon even een afspraak maken bij de vk. Gewoon voor de zekerheid!

sterkte
    Daphne

6. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Thanx meiden...

Heerlijk zo'n site... waar iedereen met je meeleeft!

Ik heb net de voicemail ingesproken van mijn VK..dus ik hoor wel wat ik moet doen?

Nogmaals dikke kus voor jullie reacties!

Liefs Najet

7. Marisca

Marisca Lid

10 okt 2006
    69
    0
    0
    Jeetje, da's schrikken zeg!
    Ik ben het wel met de andere meiden eens. Neem het zekere voor het onzekeren en bel even met HA of VK, al is het maar om jezelf gerust te stellen.

8. Marisca

Marisca Lid

10 okt 2006
    69
    0
    0
    We waren tegelijk aan het typen zie ik....
    Goed van je dat je gebeld hebt hoor! Ben benieuwd wat je VK zal zeggen.

9. Niet meer actief

ben benieuwd wat de vk zal zeggen
    goed dat je gebeld hebt beter 10 keer voor niks als 1 keer te laat

10. ElleE

ElleE Actief lid

4 jun 2006
    223
    0
    0
    Ik zou ook nog even de huisarts bellen; ik ben ook een keer van achteren aangereden en hoewel ik niets had heeft de huisarts er toch een aantekening van gemaakt zodat latere klachten nog wel terug te leiden zijn tot het ongeluk en er geen problemen komen met de verzekering. Stel dat er niets met de baby is, maar jij over een paar dagen wel klachten krijgt....

11. sim

sim Niet meer actief

zou ik inderdaad voor de zekerheid ook even doen, even een melding ervan maken. goed dat je de vk heb gebeld, ben benieuwd wat ze zegt...

succes

12. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    laat je het even weten hoe of wat ? ben wel heel benieuwd.

13. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Hee meiden,

Ik mocht half drie langs komen voor een "zekerheidcheck" ( zo noem ik het dan maar ). Ik heb eerst mijn mannetje opgehaald ( want die wilde pérse mee :p )

Mijn bloeddruk werd gemeten en mijn buik werd gevoeld... het hartje deed het volop. Ik had genoeg vruchtwater en mijn baarmoeder was nog soepel!?!? En dat is goed! Ik ben blij dat ik geweest ben, en dat er een melding van is gemaakt.

Ik ben zo blij met mijn VK, het is echt een schatje. "Gewoon bellen hoor, zei ze nog na toen ik wegging!

Liefs een gerustgestelde Najetje

14. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Fijn om te horen dat alles ok is. Vaak vinden ze het alleen maar fijn hoor, als je belt na zoiets, of als je bijvoorbeeld ziek bent ofzo.

15. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Goed gedaan hor, anders zat je nu nog in onzekerheid toch?

Ga maar weer lekker genieten...

16. mieke

mieke Bekend lid

jeetje zeg goed dat alles in orde is

veel liefs mieke

Deel Deze Pagina