overgeplaatst opgelucht en bang

Discussion in 'Zwangerschap en werk' started by wolchu, May 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wolchu

wolchu Bekend lid

Dec 6, 2011
    918
    2
    18
    in mijn vorige zwangerschap is er veel zeik geweest in ons team. ik was het middelpunt van pesterijen (zie hier mijn eigen aandeel ook wel in) maar omdat ik met een super rotgevoel met zwangerschapsverlof ben gegaan, heb ik overplaatsing aangevraagd. het bleek dat het niet mogelijk was om na mijn verlof op een andere afdeling te beginnen. ik moest dus terug. hier zag ik als een berg tegen op en hing als een donkere wolk boven mijn verlof. (niet dat ik niet genoten heb van mijn verlof maar het was niet prettig) toen ik terug kwam van zwangerschapsverlof was al weer zwanger van de tweede (ongepland). ben nu wegens mijn gezondheid ziek thuis en ben eindelijk overgeplaatst. ben over het algemeen heel blij er mee maar ben bang dat zich herhaling voor doet en dat ik weer met een rotgevoel op verlof ga. dit zou ik heel erg vinden. wilde gewoon mijn verhaal fff van mij afschrijven.

2. Minerva

Minerva Niet meer actief

Je zegt dat je zelf je aandeel wel inziet. Misschien dat je daar de komende tijd wat aan kunt doen? Wat ging er de vorige keer mis/fout en hoe kun je dat voorkomen? Heb je al kennis gemaakt met de mensen van de andere afdeling? Hoe gaat dat nu?

3. wolchu

wolchu Bekend lid

Dec 6, 2011
    918
    2
    18
    nou was redelijk hormonaal hihihi. was niet echt handig. echt de nieuwe collega#s ken ik niet echt. denk dat ik er moeilijker over doe dan nodig is

Share This Page