Hoi allemaal, ik heb een gekke vraag de tweede dag dat ik overtijd was heb ik getest en er stond op dat ik zwanger was, enorm blij natuurlijk maar wel voorzichtig. Dit heb ik de volgende dag nog eens gedaan omdat ik t eig niet kon geloven.. Nu heb ik echt alle symptonen en echt ook steekjes in borsten en vooral in buik en een opgeblazen gevoel... Vannochtend nog wakker gewordne met hongergevoel en steekjes.. smiddags kreeg ik inneens wat bruinig/rozig vloed en dat had ik net weer een beetje.. voor de rest is t gewoon wittig... De kat wil ook d ehele tijd op mijn buik. Heb de Vk al gebeld en die zei dat er niks aan de hand is gewoon je lijf die zich schoont.... maaaar nu knaagt er ding...ik heb getest vandaag en er stond op niet zwanger.. asjemnou?, zag wel een heeeel licht streepje. SNap er niks meer van... dat ding is negatief... maar ik ben positief zeg maar wie heeft dit ook gehad? Hoor t graag.. kan ik tenminste toch nog rustig slapen Liefs
hoi hoi, ik zou gewoon over een paar dagen weer eens testen. na het weekend ofzo. heel makkelijk gezegd, ik was daar ook heeeeel ongeduldig in want ik wilde ook meteen weten hoe het zat. maar als je al 1x een positieve test hebt gehad dan ben je zwanger. dat kan niet missen, dus gefeliciteerd! wat dat bruinverlies....ikzelf heb met 5 weken ooit een miskraam gehad en dat werd een soort van normale menstruatie. dus als het mis gaat moet je denk ik wel meer bloedverles hebben en rood bloed. dus maak je nog niet druk en doe over een paar dagen nog een test. succes! Mejon
Dankjewel Mejon! Ik ga proberen om idd na t weekend dan weer te testen.. Heb nog steeds obstipaie.. heb ik noooit want ik heb PDS maar ja t is nog zo spannend nu. Bedankt voor je advies GRoetjes
Kan iemand me helpen? Ik had gisterochtend nog steken in borsten, vandaag voel ik niet zoveel alleen ng steeds dat volle gevoel.. dat heb ik al een tijdje.. en toen was ik dus zwnger. Maar nu sinds vanmorgen ben ik toch aan t bloeden.. t was gewoon bruinig maar t word volgens mij steeds roder.. of maak mezelf helemaal gek nu... Ik heb niet geen last van kramp van ongesteldheid ofzo.. tis meer zoals ik t al heb sinds mijn zwangerschap.. ene beetje lichte krampjes en steekjes. WIe o wie kan ffies mijn zorgen een beetje verlichten?
Wanneer was dat, dat je een positieve test had? En welke test heb je gebruikt? Dus de gene die "niet zwanger" aangaf? Het kan ook innnestelings bloed zijn, zou nog even proberen niet te panieken en het even rustig aankijken.
Bij mij ging het ook heen en weer van positieve testen naar negatieve testen en weer terug. Ik heb op een gegeven moment een digitale Clear Bleu test gehaald die toen eindelijk duidelijkheid verschafte: Zwanger. Wat betreft de rozige afscheiding: had ik ook. Misschien een innestelingsbloeding? En een aantal dagen later verloor ik wat helderrood bloed. Ik dacht toen dat het een miskraam was (had ook kramp), maar uiteindelijk is toch alles goed gekomen zoals je aan mijn banner kunt zien Succes en sterkte met de stress!