vreselijke stoelgang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lennylenn, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karola24

karola24 Niet meer actief

hier nog iemand met dezekfde klachten.... moe wordt ik ervan ik heb soms twee dagen geen last en dan ben ik aan het werkt komt het weer bij mijn trekt het ook naar de rechterkant van mijn bujik hebben meer mensen dat? en idd ook onder in mijn buik . ik gebruik lactulose en drink vaak ook roosvice laxo:( niks helpt echt goed vandaag maar ff aan de vk vragen moet er toch heen

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Verstopping wordt deels veroorzaakt door de progesteron die tijdens de zwangerschap rijkelijk aanwezig is in je lichaam, dat hormoon vertraagt de spijsvertering.

Naast vezelrijk voedsel moet je ook veel drinken en bewegen voor een goede spijsvertering.

Middeltjes als lactulose maken de ontlasting zachter maar zorgen niet voor een betere spijsvertering.

3. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Bar-le-duc drinken dit is aangeraden door mijn vk door de minderalen die erin zitten zou je stoelgang beter op gang komen en moet zeggen ik drink nu een liter op een dag naast mijn andere drinken en het helpt wel.

Ook gedroogde pruimen is heel goed voor een slechte stoelgang en gebroken lijnzaadolie.

Succes

Deel Deze Pagina