Weet je wat nog irritanter is? Een pak Zelfrijzend bakmeel bevat 500 gram. Voor een appeltaart heb je 300 gram nodig. Heb je em? Juist ja, je kunt er geen 2 taarten uithalen :x.
De opening van de flesjes Jilz... trekken, harder trekken, Jilz over de vloer. En musli, probeer je netjes een kantje open te trekken (schaar nergens te bekennen natuurlijk), scheurt het hele plastic folie open, over de keuken en in het pak. Haha, wat een heerlijk zeiktopic
mijn schaar was ik laats gewoon kwijt en dacht koop gewoon een nieuwe. eenmaal thuis uren lopen vechten met het plastic wat er om heen zat. ja daar heb je dus echt een schaar voor nodig en die zit in de verpakking. uiteindelijk met een schilmes en veel gefrust me schaar uit de verpakking gekregen en speelgoed grrr, kind loopt uren te janken en te jengelen omdat het wl spelen en jij bent met het zoveelste plakbandje en ijzerdraadje bezig die je soms echt met volle gewelt uit het speelgoed zelf moet trekken
Die krijg ik onder de douche niet open. Heb er nu eindelijk van geleerd , ik knip er nu voor ik ga douchen een randje af. Ook leuk: jampotten met zo'n raar randje onderaan de pot. Het openkrijgen is daarbij het probleem niet, maar je krijgt NOOIT dat laatste restje jam eruit! Grrrrrrrrrrrrr, wie dat bedacht heeft? Alleen de jampotjes van Bonne Maman (met die rood-wit geruite deksels) zijn handig, maar ja die zijn weer zo duur.
Oja nog een paar leuke... Zo'n fles Roosvicee, onder de dop zit nog een ding met een lipje dat je eruit moet trekken. Dat probeerde zoonlief laatst zelf, en toen schoof de bodem van de fles weg over de tafel. Halve keuken onder die plakzooi... En zakjes drop. Wáárom kun je die niet net zo makkelijk open scheuren als een zak chips? Aan de bovenkant dus? Nee, je moet er zo'n stom hoekje afscheuren en dan scheurt meteen de hele zak van boven tot onder open. Paar dagen terug lag mijn handtas dus weer eens vol losse dropjes. Zakken pinda's en nootjes trouwens hetzelfde verhaal.
Oohhh dat is echt vreselijk! Ik heb laatst per ongeluk de beker van mijn dochter omgegooid nadat ik er een laagje roosvicee in had gedaan. Nou zelfs door dat kleine laagje heb ik de keuken wel 5 x moeten boenen voordat dat geplak weg was! Moet je je voorstellen dat er een hele fles op je keukenvloer ligt!