Vreselijke verstopping

Discussie in 'De lounge' gestart door Lindy92, 14 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.885
    6.415
    113
    Nu goed op gang houden met die macrogol!

2. Lindy92

Lindy92 Bekend lid

5 okt 2020
    642
    323
    63
    Zou de verstopping dan weg zijn?

3. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

ben je alweer terug in je normale ritme?

4. Lindy92

Lindy92 Bekend lid

5 okt 2020
    642
    323
    63
    Het lijkt er wel op! Gister en vandaag naar de wc geweest zonder medicatie. Het is nog wel breiig, maar dat lijkt me ook niet zo gek na van t weekend al die medicatie. Heb ook gewoon zelf weer aandrang om te gaan :)

Suzie01 en Syane vinden dit leuk.
  5. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Ik zat een beetje mee te lezen en zoals jij het nu had is waarom ik soms minder medicatie neemt dan eigenlijk zou moeten. Ik kan er echt niet tegen gen controle te hebben. Zit liever een half uur dan dat ik thuis moet blijven omdat ik moet rennen zeg maar.

Zelf gewoon de dagelijkse aandrang hebben is het allerbeste, haha er zat nog wat chemische rommel in je darmen, hopelijk ga je snel weer normaal naar het toilet.

En gezien jouw onderschrift ga ik daar maar weinig over zeggen wanneer het heel erg was bij mij. Op vakantie gewoon standaard al 39 jaar verstopt. Weekendje weg, ga nooit.

6. Lindy92

Lindy92 Bekend lid

5 okt 2020
    642
    323
    63
    Verschrikkelijk is het he? Denk dat ik wel weer op de goede weg terug ben, m'n darmen hebben natuurlijk een flinke "aanslag" te verwerken gehad .

7. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Was je nu uit het niks in een keer mega verstopt geraakt? Geen aanleiding hoe het gekomen is?

Ik ben heel erg gehecht aan mijn eigen toilet en pas met de zwangerschap lukte het door pijn en ellende dat ik het ook op het werk ging doen of buiten de deur.

In het begin om de pijn op het toilet te voorkomen, aandrang een uur ophouden en ik weet zeker die dag hoef ik niet meer alleen als ik wel ging werd het een hel.

Op het einde was een toilet niet veilig, met wat pech had ik een verstopt toilet en hoe sneller ik ging hoe beter ik het kon voorkomen

8. Lindy92

Lindy92 Bekend lid

5 okt 2020
    642
    323
    63
    Ja idd, zo uit het niks! Geen idee hoe t gekomen is

9. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Dat blijft altijd vreemd en vaak reageren we te laat omdat we het niet zo 123 in de gaten hebben.

Deel Deze Pagina