M'n broertje zat vroeger bij een jongetje in de klas, die heette Rambo. Ook zoiets. Hij of z'n ouders waren wel van buitenlandse afkomst, indiaas ofzo denk ik.
Storm (geboren tijdens een storm en de bevalling was ook te vroeg en dus een storm....) Dubbele, heel vaaaag, maar het verhaal erachter is dat vroeger geen echo's gedaan werden en als er plotseling nog een tweede kwam, haha dan was dat een dubbele!
ik vind de naam d'lay erg leuk klinken(spreek uit dielee) ( komt uit de nieuwe film 10.000 BC) maar ja in het nederlandsvertaald zeg je leterlijk "te laat" wel grappig als je later bevalt dan je uitgerekende datum! maar ik denk niet dat ik mijn zoontje zo ga noemen!
Nou, wat dachten jullie van de namen die mijn ouders aan hun 5 dochters hebben gegeven: Erna, Janny, Harma, Berchiena en Gerdiena (die laatste zijn een tweeling). Ik vind al onze namen vreselijk. Erg ouderwets en typisch namen uit Drenthe. Er zit geen mooie tussen.
Ik vind janny en harma nog wel meevallen hoor. Die van de tweeling vind ik inderdaad verschrikkelijk.
Dank je dat je mijn naam nog oke vindt, hihi. Maar wie heten er tegenwoordig beneden de 50 jaar nog Janny? Ik ken niemand! Ikzelf vind mijn naam in elk geval niet mooi. Maar ja, je raakt eraan gewend, haha.
Hoi, In de klas van mijn nichtje zit een tweeling, twee meisjes, Britt en Britney.! Op zich allebei wel OK namen, maar samen toch niet zo handig! Groetjes Jessica
Het betekent letterlijk "vertraging" Wat een verschrikkelijke namen kom je toch tegen zeg... lijkt echt alsof sommige kindjes niet gewenst zijn of dat de ouders zoooo origineel wilde zijn dat het gewoon idioot is.
anne was dat meisje turks? Want gül betekent roos in het turks..je spreekt het ook heel anders uit als de nl gulden
ja, dat meisje was turks... Ik vind het ook wel een mooie naam...maar als je 't verkeerd uitspreekt....
mijn buurmeiden heten ook Erna en Jannie. en ze zijn 21 en 23. dus er zijn nog mensen van deze leeftijd met die naam hoor
ik had op de middelbare school een lerares die heette Geiltje.................. en je raad nooit wat we bij haar leerden. ze gaf naailes.....
Verschrikkelijk ja, als je een tweeling krijgt en je geeft ze twee bijna dezelfde namen. Mijn ex was ook een deel van een tweeling, hij heet Andries, en z'n zus Andrien! Ik dacht eerst heel lang dat ze me voor de gek aan het houden waren, maar dat was toch niet het geval.