Whahah geiltje geeft naailes! Een collega van mij heeft haar zoontje Beer genoemd... En dan is het nog een dikkertje ook... (dikke beer?) Ik vind het niet echt wat... :S
Een verre kennis heeft haar dochters (tweeling 100% nederlands met blauwe ogen en blond haar) Latoyaty & Latifaty genoemd. Dit vind ik nou echt verschrikkelijk en al helemaal voor blonde meisjes. Achternaam is trouwens Mulder
Ik vind soms ook namen heel raar staan bij bepaalde mensen. Een collegaatje vertelde dat haar broer en zijn vrouw (echt van die hollandse kaaskoppies) een dochter kregen en dat ze dat kind Conchita hebben genoemd. Nou, dat vind ik voor zo'n 'uit de hollandse klei getrokken' meiske toch echt ultra-lelijk hoor... Hahahaha.
Staat al een paar pagina's terug. Maar vrienden van een vriend hebben hun zoon Raaf genoemd. Dan toch liever Raven (als je het op z'n engels uitspreekt, is het nog wel een beetje te doen)
Haha ja dat zou je haast wel denken Trouwens, ik vind Raven (en dan gewoon op zn Nederlands) best wel iets leuks hebben.
Ik werk op een basisschool, daar kom je echt de vreemdste namen tegen: Ocean, Mexx, Jobbie, Cleo, Lilith, Enzo, Rossi en zo kan ik nog wel even doorgaan. Inmiddels kijk ik nergens meer vreemd van op
Mijn zus is lerares op een basisschool, en die had een meisje in de klas die Anne-Greet heet. Dat is al afschuwelijk, maar hoe heet haar zusje... Latoya.. Hoe verzinnen ze het
@marijke.. wat een rare combinatie! Ik ken een koppel, die hebben een dochter Elize, toen nog 1 gekregen en die heet Puck. Ook zo'n rare combi.
@Marijke1982 Pas op wat je zegt ...ik heet dan wel geen Anne-Greet, maar het lijkt er wel verdomd veel op: Annegeert En wat is er erg aan Elize en Puck?
@anne... het gaat niet om de namen zelf.. maar om de combinatie van... De een is een oerhollandse naam en de andere een luxe/exotische naam.
@wendyp....dat snap ik, maar ik vind dat niet zo verschillende, vandaar mijn vraagtekens... Op naar de volgende rare combi's!
ik heb niet alles gelezen dus kan zijn dat het er alstaat namen: -stier -dag -angel -sun -fee -oceaan deze zijn me bijgebleven na het lezen van de krant met alle 2007 baby's groetjes
Hier woont een gezin in de buurt waarvan het zoontje splinter heet en de dochter storm. Dat begrijp je toch niet?
Ik ken een gezin die hebben 2 zonen en die heten Mees en Beer..de 3e is op komst, dus ben benieuwd wat dat gaat worden
Laatst vertelde een vriendin dat haar collegaatje haar dochtertje chicky-sola heeft genoemd. Erg leuk als je later over straat loopt "hey chicky!"