wahahahaha hoe krijg je het voor elkaar Wat een namen zeg! soms zou je denken dat ouders niet aan hun kinderen denken, ivm gepest worden enzo! dat snap je toch niet?
Hier in het dorp zijn laatst een roemer en een jam geboren. Mijn man en ik zijn er al uit: deze namen worden het dus niet. Maar mijn man heet Albert (is van generatie op generatie). Wij zullen dus ook niet gaan vernoemen. Arm kind haha....
haha, wat een onderwerpen! Mijn moeder kwam vroeger altijd bij een oud vrouwtje en haar voorletters waren: K.A.K.!
ik heb ooit een keer een kindje meegemaakt die heete Timmer vond ik ook heeeeeeel apart, daarbij heb ik in mijn werk wel meer rare namen gehad, zoals rachendraw en bear, ach het moet je smaak maar zijn
Oh mijn god... sommige namen balanceren echt op het randje mishandeling zeg, die kids worden toch gepest tot en met...
Hier pas bij iemand een kaartje gezien, dat kindje heette Splinter. Moest eerst heel hard lachen, maar later dacht ik, nog best cool eigenlijk . Maar het moet bij je passen vind ik.
heb trouwens ook een keer een gezin meegemaakt, die hun dochter Coco hadden gemoend, afgeleid van Coco Chanell, de zus heete Puck, wat ik persoonlijk voor een meisje wel leuk vind maar niet voor een volwassen vrouw. Ook een keer een gezin meegemaakt en die kwamen uit Turkije, en die hadden hun zoon Atilla genoemd, dan denk je toch ook gelijk aan Atilla the hun? hier in de buurt woont een jongentje die Toby, ook niet echt bepaald mijn smaak. laatst was ik ook aan het werk in een gezin en die hadden hun zoon Olivier genoemd, opzich niets mis mee, maar vind het altijd zo kak staan.....
Mijn moeder vertelde me dat ze vroeger altijd ruzie had met een meisje op school die heette "Ulbelolke"....
De oma van mn man heet Tietje ... En elke keer als mn man die naam zegt schiet ik weer in de lach. Het grappige is, haar kerstkaarten verstuurd ze onder de naam Tina Denk dat oma te vaak gepest is vroeger. Hier in de buurt woont iemand die heet Stout. Vind ik wat vreemd, maar zo ken ik ook een Lieve. Schijnt een normale naam te zijn, maar ik vind hem wat apart!
He Dreamer, ik lees jouw stukje hierboven en toen dacht ik ineens: mijn oma heeft ook een niet zo alledaagse naam. Zij heet Trui Ook best vreemd voor een naam eigenlijk nu ik er zo over nadenk...nooit aan gedacht omdat het voor mij normaal geworden is maar ja je noemt je zoon toch ook geen broek ofzo
hahahaha, ik dacht al dat die naam hier vast wel genoemd zou worden. hier staat die naam op ons lijstje voor een jongen. (onze kat heet Splinter , ik vind het een leuke naam maar ik zou die naam zelf niet aan mijn kind geven )
Ik lig in een deuk hier, wat een namen. Kan natuurlijk niet achterblijven...wat dachten jullie van OKKIE voor een jongen? Kweenie hoor maar vind 'm afschuwelijk... moet altijd denken aan die inktvis van de snorkels....vriendje van toeter hahahaha
Is trui niet een afkorting van geertruida? En Okkie... hoe heet het volgende kindje... Toeter of All Star Zelf zag ik laatst een geboortekaartje met de naam IBO... vroeger heb ik zelf op het I.B.O. (individueel beroeps onderwijs) gezeten. en moest daar gelijk aan denken. Ik vind het een aparte naam.
Trui is nu misschien vreemd, maar vroeger niet hoor. In het boek van Ot en Sien is ook een Trui. Groetjes Rosa
Een collega van mij heet Trui en met haar achternaar Lange. Lange trui dus... Okkie vind ik ook vreselijk maar Okko vin ik nog veeeel erger. Je moet volgens mij gewoon een hekel aan je eigen kind hebben om hem zo te willen noemen, hahahaha .