Haha, wat een vreselijke namen staan daar ook tussen. Maar Billy Bob vind ik ook wel heel erg stom, zal inderdaad wel van Billy Bob Thornton komen.
Howdie Billy Bob! Das echt zo'n hillbillynaam! Nog een banjo erbij en een beetje loenzig kijken... Haha vorige week bij consultatiebureau waren er twee mensen met een jongetje van 12 weken een meisje van 2,3 jaar ofzo. En opeens komt dat meisje naar mij toe en zegt 'Wij noemen hem -wijzend naar d'r babybroertje- stom jongetje' Ik moest echt lachen. Was niet zo natuurlijk maar toch....
Ik heb vandaag de WIJ binnen gehad en daar stond een verhaaltje in en diegene had 3 kinderen, waarvan eentje DOMEI heette? Daar ga je dan gegarandeerd mee gepest worden... DOM EI
Op tv zie ik weleens een journaliste voorbij komen (volgens mij bij de NOS) die Dop Kruimel heet! Wat een grappige naam is dat!
Een collega van mij is voor 4 jaar uitgezonden naar nairobi en daar van de week bevallen van een zoon, ze heeft hem KANG'ETHE genoemd. Beseft ze wel dat ze over 2 jaar weer terug naar NL moet..... Verder zijn wij in onze speurtocht naar namen bij de sociale verzekeringsbank ook op hele gekke namen gelopen.
Ja, had het ook gelezen. Een vriend van mij heet ook zo (zie ook eerder dit topic) Een vriendin vroeg hem, wat zn echte naam was, omdat ze dacht dat het een bijnaam was. haha.
Hihi dat had ik nog niet gelezen wen... maar wij noemen mensen altijd zo als in een plagerij.. zo van jezus wat ben jij een eppo
ik kreeg gisteren de nieuwe wij binnen en je kan een kaartje sturen om een kledingpakket van noppies te winnen...dat kindje heet eppo maarja ieder z'n smaak