kijk maar eens in het woorden boek wat "Bikkel"betekent! --> éénballige man!....Bickel lijkt mij een chique versie van Bikkel.. zo noem je je kind toch niet?
Ik geloof dat het hier al genoemd is,weet niet zeker..Maar ik las vandaag de Viva mama en een dame had een meisje,genaamd Chicky. Dan vraag ik je.... Tsippy komt geloof ik van Tsippora en das joods En Achilles...Vreselijk! Vind Bickel ook walgelijk..
En als we daarop gaan voortborduren zullen over een tijdje Feyenoord en Excelsior ook niet meer ontbreken..!
Ik zat net in een vrij recente Wij jonge ouders te lezen, waar ik de naam Bobber tegenkwam.... Het zal zeker niet de ergste naam allertijden zijn, maar het deed mij wel gelijk denken aan deze topic.
Haha, Maja! Het was misschien ook wel een zware dobber, de bevalling van hun Bobber! Wij hadden op het werk een buitenlandse jongen die Yaw heet, maar dat sprak je als jou uit. Dus dat gaf nog wel eens vreemde gesprekken aan de telefoon. Ja, ik wil Yaw (jou) spreken. Ja, zeg het maar! Nee, Yaw. Ja, je hebt mij toch...Oh, Yaw! Ja, ik verbind je door.
Ik ken een ziggy, die is nu 5 denk ik. Zijn vader is een lange donkere man met dreads en zijn moeder is blank met rood haar en hij heeft ontzettende krullen. Die naam past echt bij hem. Iemand met twee zonen julius en marcus Iemand die mats heet en de tweede naam van opa heeft: sjo oftwel matsjo
Ik zat laatst naar ik geloof 'bouwval gezocht' te kijken en daar was een donkere man met een roodharige vrouw met 2 donkere kinderen waar een jongen geloof ik ook Ziggy heette. Misschien dezelfde? Hoewel deze vader geen dreads had geloof ik maar dat jongetje wel!
Hahaha, je zoontje Ajax of Feyenoord noemen... Wat een geweldig idee! Ik ga meteen met mijn man overleggen of we het broertje van Ilse & Leo niet gewoon ScHeerenveen moeten gaan noemen, hij komt per slot van rekening ook in Heerenveen ter wereld Oh ja, ik weet niet of ik er iemand mee beledig (vast wel) maar no way dat we onze zoon Cambuur gaan noemen [-( =;
ik las vandaag op de geboorte muur in het gemeente huis namen nou sorry. voorbeelden. tantanka = bison in het sioux djen dobre = goededag in het pools zo noem je je kindje toch niet
nou ik heb laatst met een mw gepraat en haar dochteer heet tata.. zo van babytaal weet je niet? tata! haha! moest me stiekem inhouden... en wat dacht je van pleun? vind ik ook apart
Pleun was vroegr wel een normale naam, maar ik vind hem idd ook niet mooi. En tata, uhhm, ook niet my cup of tea.. Is misschien buitenlands? Zag laatst ergens een geboortekaartje van een kindje: Diesel Kane Zeker fan van Dinand Woesthoff?
De dochters van een vriendin van mijn tante heten: -Didi Zonne -Kiki Maan -Nini Sterre AFSCHUWELIJK.. Toch? Trouwens, ze worden gewoon Didi Zonne, kiki maan, nini sterre genoemd en dus niet alleen maar didi, kiki of nini.
Hahaha, op zich als tweede namen vind ik het nog best grappig. Maar als je je kids echt voluit zo noemt, tja... Didi, Kiki en Nini klinkt trouwens een beetje als kwik, kwek en kwak.