weet niet of het beantwoord is al, val even midden in het topic maanden later, maar scorpius is het zoontje van Malfoy
Hier vlakbij woont een tweeling (ze zullen inmiddels een jaar of 5 zijn denk ik) genaamd Pien en Okkio
Trouwens bij ons in het dorp woont er een klaar, geen gekke naam. Maar ze heet Komen met haar achternaam. Klaar Komen hahahaa
De andere van Martijn Krabbe heet Bikkel... Bikkel & Achilles Nou sorry hoor Hier in de buurt nog voorbij horen: Spijker, Bess, Tol en een Kole Wole Leuk hahaha
Kole wole ? voor en achternaam of dubbele voornaam? Echt wat mensen al niet verzinnen..... bedenken ze niet dat zo'n kind daar zijn hele leven aan vast zit? Bess vind ik eigenlijk wel leuk Is een engelse afkorting voor Elizabeth.
Dubbele voornaam.. het is wel een afrikaans kindje maar dan nog Bess vind ik echt afgrijselijk.. wat als het een stevig kind word? BETSY of BESSY turf? Pff.. haha
Woon jij toevallig in (de buurt van) Den Bosch. Mijn zusje werkt daar namelijk op een kinderdagverblijf en daar zat een Afrikaans kindje (deel van een drieling) die Kole Wole heet ook! Weet alleen niet zeker of je 't wel zo schrijft...
Hahahaha dan werkt ze idd op hetzelfde kinderdagverblijf als van waar ik het opgevangen heb.. vriendin van mij werkt daar en vertelde het me! Echt afgrijselijk he? Het waren idd 3 kinderen en allemaal rare namen maar die kole wole (weet ook neit zeker of je het zo schrijft, je spreekt het zo in ieder geval wel uit geloof ik) spant de kroon
Hahaha, oké dat is wel heel toevallig ja. Ik kon me al haast niet voorstellen dat er nog iemand was die z'n kind zo had genoemd. Een van die andere namen was iets van Ifedaio ofzo, en die andere coyode ofzo (geen idee hoe je 't schrijft, maar zoiets sprak je 't uit). Idd hele rare namen alledrie.
Hahaha jaaaa dat klopt en die andere 2 namen klopen ook had net mn vriendinnetje aan de lijn en heb t nog even voor de zekerheid nagevraagd Erg toevallig haha En idd zeer speciale namen
Wat dacht je dan van ANgela schijf: Bloem en mensje Yvon Jaspers: Tijn en Keesje (ofzoiets) Volgens mij is het het in BNNland een sport om je kind de meest maffe naam te geven die je maar kan bedenken. Eindelijk een BNNer die zijn kind een normale naam heeft gegeven Wolter Kroes: Gewoon Thomas Valentijn Kroes. xxx jessey
de zoon van Esther Hart (songfestival) heet Bas Mijn ene zus had een jongen in de klas en die heette Rutger Rutgers en mijn andere zus had een Hylke Hylkema in klas. lijkt me ook niet echt tof.
Mijn vader heet Engele Engelsma. In het noorden kom je dat veel meer tegen voorbeeld: Bonne Bonnema, Pieter Pietersma, beetje te vergelijken met Jan Jansen.