Vreselijkse/lachwekkenste naam ooit

Discussie in 'Babynamen' gestart door wendyp, 8 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tja, hoor hier ook regelmatig de naam Storm voorbij komen. Mijn zoontje heet dus zo. En wij vinden het (natuurlijk) wel een mooie naam. Is gewoon oud hollands. Maar gelukkig verschilt iedereen van mening, he? ;) Rare namen die ik ooit heb gehoord:
    * Vanina (tja... klinkt als...)
    * Pelis (ook al zo'n 'klinkt als' naam...)--> overigens uitgesproken als Peelis
    * Bumba (naar de clown)
    * Sokje (tja...)

2. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    "Eindelijk een BNNer die zijn kind een normale naam heeft gegeven Wolter Kroes: Gewoon Thomas Valentijn Kroes."

Wat dan wel grappig is: Thomas wordt vaker afgekort naar Thom. En dan heet hij dus Thom Kroes (klinkt als....).

Bij ons in het dorp geboren: meisje met de naam Blush....

3. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Tom Kroes vind ik dan wel weer "leuk grappig". Zo heeft iemand die ik ken met de achternaam Dekker zijn zoon mick genoemd(klinkt als mick jagger...?), vinnik ook geinig.
    Maar ik ken iemand die heet Anne-Wil en van haar acternaam Kip, arm kind!(maar als je Pijpe van je achternaam heet, is Anne-Wil ook triest, ik zag t een aantal blz geleden!)

Bij ons in d buurt woont een advocaat die van zn achternaam Rampsoedh heet, zou m niet in de hand nemen geloof ik!

4. had een leraar op school die laurens van zijn achternaam heet en zijn zoontje de voornaam laurens gaf! vind ik ook erg!

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Doet me een beetje denken aan Daniël Daniël in gtst :)

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Haha, daar moest ik serieus ook meteen aan denken. :) Ik was toen nog best jong, en ik had eerst niet door dat hij ook zo met z'n achternaam heette. Dus ik vond het altijd superraar als zijn moeder de telefoon opnam: "met mevr. Daniël". Later drong 't pas tot me door dat dat ook hun achternaam was...

7. eefje82

eefje82 Lid

28 jan 2008
    11
    0
    0
    Verzorgende IG
    Rijssen
    Ik vind Fedde zo'n mooie naam, maar mijn mannetje kan er niet aan wennen, wat vinden jullie?

8. Racesmurf

Racesmurf Niet meer actief

Een leraar van mij op de middelbare had 2 kinderen, Wiep en Wap.

Ik geloofde het eerst nooit maar véél later toen ik mijn eerste echte baan had kreeg ik een nieuwe mannelijke collega van mijn leeftijd en laat zijn vriendin nou eens Wiep heten .... was dus de dochter van mijn oudleraar ...

Ik heb gelijk gevraagd of dat haar echte naam was en wat ze er zelf van vond, maar dat was dus haar echte naam en ze was eraan gewend dus ja... :)

9. Racesmurf

Zou niet mijn keus zijn, doet me denken aan Vette en aan Fedde Le Grand, de DJ

10. Racesmurf

:confused:

verschrikkelijk .. sorry maar wat doe je dat kind aan

11. Racesmurf

Germ betekend geit ...

Met carnaval heet ons dorp 't Germelaand :)

12. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Germ betekent ook microbe/kiem dus hierbij denk ik aan krioelende bacterien.

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik ben het helemaal met je eens! Maar je zit wel het topic vanaf het begin te lezen he?! Inspiratie aan het opdoen? :D

Enne Germ staat ook voor acherm, agossie ;)

14. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Ik lees net het 'geboren' topic en kom daar tegen "Sinatra"... dochter van...
    Vind ik toch ook redelijk bizar

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ken idd ook een jongetje en die heet Wick.
    Vorig jaar toen ik net zwanger was en we het over namen hadden vertelde een collega over een vriendin die haar zoon Storm had genoemd, met als achternaam Storms... Ook niet mijn ding..

16. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Deze tpic is zó goed voor mijn hormoondip :) :) :) !

Ik vind Fedde overigens ook leuk, mijn man ook niet!

Ik was ooit, als puber bij de tandarts, samen met mijn moeder, toen werd José Suikerbuik omgeroepen, ik heb echt 5 minuten moeten bijkomen, arm kind, met zo'n buik, hoeveel gaatjes zou ze wel niet hebben?(erg puberaal zie ik nu!)

Mijn opa had een keer een gesprek met iemand die "mooiweer"heette....was erg verwarrend bij het voorstellen"Versteeg"..."mooiweer"...dat ging een tijdje zo door!

17. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Sorry hoor maar dit topic gaat meer lijken op de meest gefrustreerde namen. Niet meer de lachwekkende namen.
    Ieder heeft (gelukkig) zijn eigen smaak en ook eigen keuze op de naam van hun kindje. Ik zelf heb nu het idee dat als een ander het niet mooi vind dat je hier uitgelachen wordt wat betreft je naam keuze.

18. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik las net in de krant dat er een tweeling geboren is, twee meisjes:
    Maddy en Guusje. Niet echt raar ofzo, maar ik moest wel gelijk aan Guusje Nederhorst denken, want haar zoontje had als tweede naam ook Maddy (dat was geloof ik weer vernoemd naar een ex van Dinand, die ook aan kanker gestorven was). Dus misschien een Kane of Guusje Nederhorst fan ;).

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @conny75: D'r zullen zat mensen Finn ook een lelijke naam vinden! Dat weet ik en dat doet me niks :D Ik vind gewoon bepaalde combi's of klinkt als... Grappig, of onnadenkend. Probeer echt niemand aan te vallen hoor!

20. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    ik begrijp dat heel goed, bepaalde namen kunnen niet bij bepaalde achternamen zodat je een vreemde combi krijgt.
    Maar ik zie nu lijstjes voorbij komen met voor mij normale namen die hier neergezet worden als namen die echt niet kunnen. Sorry ik wil niemand aanvallen maar het valt mij gewoon op, en ik denk dat er genoeg meiden zijn die teleurgesteld zijn als hun naam in dit topic voorbij komt.

Deel Deze Pagina