Vreselijkse/lachwekkenste naam ooit

Discussie in 'Babynamen' gestart door wendyp, 8 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    wahaha daar staan wat namen tussen! Je noemt je kind toch niet "Pirate" "God'iss" of "Audio Science"...
    Smaken verschillen, dat is waar.. Maar hier heb ik wel zoiets bij van: wij zijn beroemd, dus kunnen wij die rare namen wel maken! Arme kids

2. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hihi wat een namen zeg..
    Ik ken een familie Derksen. De zoon heet Derk, de dochter Dirkje.. Moest er vroeger altijd om lachen maar ach, het went ;)
    Verder ooit gehoord van een Shaydee Destiny. Tja..

3. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Wat dachten jullie van het kind van Nicole Kidman... het meisje wordt op maandag geboren en wordt Sunday genoemd.... mmmmmh toch apart

4. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    In de Viva Mama stond een interview met een meisje die haar dochterje Chickie had genoemd

5. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Mijn vader heeft een collega die Wellis als achternaam heeft. Zijn dochtertje noemde hij Fokje...

Dat werd dus Fokje Wellis...

6. Tennes

Tennes Niet meer actief

Leuk Topic! Ik heb niet alles gelezen, dus ik weet niet of 'mijn' namen er al tussen staan. Ik kom ook best vreemde dingen tegen zoals

Skip (jongen)
    Iepie (meisje)
    Mei (meisje)
    Mats (jongen)
    Madhavi (spreekk uit: maadwie, meisje)
    Brent (jonegn)
    Tjomme (jongen)

7. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Mats en Brent zijn volgens mij wel hele hippe namen tegenwoordig! Kom ze steeds vaker tegen...

Moet er zelf ook nog even aan wennen...

8. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Dat zijn beide al oude namen hoor. Mats Wilander? (zweedse tenniser). Brent Spiner (Start Trek acteur)

9. Niet meer actief

Ja Mats & Brent zijn niet echt nieuwe namen idd..
    Vind Brent overigens best een leuke naam, niks om op dit topic tegen te komen vind ik..

Vind dit sowieso een beetje een naar forum.. OKE alle ECHT gekke namen niet, maar denk dat iedereen die er wel uit kan halen, maar namen die best gangbaar zijn kom ik hier tegen en dat is niet echt leuk voor mensen die hem willen gaan gebruiken...

10. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Eens maar toch maar een beetje dikke huid kweken.. ieder z'n ding hè? (dat hebben we eerder gehoord :) ). Ik had kort geleden een mooi voorbeeld in mijn kennissenkring. Een oud sportgenootje krijgt een zoon: Birk. Ik vind het helemaal niets maar zij vindt het prachtig. Ik vind het echt een rare naam maar ja.... smaken en meningen verschillen nu eenmaal. (iedereen die Birk gekozen heeft of wil kiezen: vooral doen. Ik ben er helemaal aan gewend ;) )

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik ken een Madhavi. Is een buitenlandse naam. Weet niet precies waarvandaan. Moest idd even wennen aan de uitspraak. maar daarna is ie niet vreemd meer!

12. Mees

Mees Actief lid

15 aug 2006
    297
    0
    0
    Hoi,

Ik had eens een jongen uit Sri Lanka in de groep, zijn naam was Badjaz. Klinkt hier toch vreemd...

Groetjes Jessica

13. Niet meer actief

Wie moet een beetje dikke huid kweken?

14. Mees

Mees Actief lid

15 aug 2006
    297
    0
    0
    Birk?
    Hahahha

15. Tennes

Tennes Niet meer actief

Ey,

Niemand moet zich beledigd voelen hoor! Gelukkig dat smaken verschillen. En het volgens mij is het van niemand de bedoeling dat ie een ander kwetst. Staat jouw favoriete naam erbij, lach dan ff en denk...ach, laat maar! :D

16. Niet meer actief

Nou het interesseert mij persoonlijk niks al zou mijn naam erbij staan hoor.. maar kan mezelf voorstellen dat dat niet echt leuk is ;)

17. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Ik denk dat het wel meevalt met het beledigd zijn. Heb hier nog geen reactie gelezen (kan het gemist hebben hoor) van 'He! Die naam had ik net uitgekozen!'
    Welke naam je ook kiest, er zijn altijd mensen die het lelijk zullen vinden. En mensen die het heel mooi zullen vinden. Maar er zijn 'gangbare' namen en namen die bijna nooit voorkomen en daardoor raar zijn.

Zo las ik op de site van de kinderbijslag dat er vorig jaar ook een kindje geboren is met de naam Adonai. Klinkt misschien best leuk, maar betekent Mijn Heer. ik zou persoonlijk mijn kind niet naar God vernoemen...

18. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Ik weet zeker dat ze bij mij in sjoel heeeeeel raar op zou kijken.... en me toch minstens een tikkeltje arrogant zou vinden :(

19. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik keek net een engels programma en daar was iemand die heette Smurfitt van haar achternaam. Ik lag echt helemaal dubbel!

20. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Ja weet dat het oude namen zijn, maar dat ze nu weer IN zijn....dat bedoelde ik!

Het is toch al een beetje een hype aan het worden oude namen weer uit de kast te trekken volgens mij!

Dan wel even: die tweeling van Brangelina: het jongetje heet Knox
    Hmm, in Amerika is fort Knox toch wel bekend? Een legerpost vanuit de burgeroorlog? Is dat dan chauvinistisch? Ik vind het wel een rare naam...
    En dan het meisje "gewoon" vivienne....

Deel Deze Pagina