Vreselijkse/lachwekkenste naam ooit

Discussie in 'Babynamen' gestart door wendyp, 8 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik hoorde laatst ook een paar rare namen:
    2 broertjes; River en Ocean.
    voor een meisje James!?
    En dan de ultieme naam: Rimme

Als toekomstige ouder google je toch eerst de naam even.
    Sommige mensen noemen hun kind Yoni. Snap ik ook niet.

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik vind Yoni anders best wel leuk! Ik ken iemand die Joni heet.

3. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Denk dat het om de betekenis van het woord gaat.... google maar eens :)

4. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Tja, maar dat moet je maar net weten. Yoni is best een gangbare naam volgens mij hoor.

5. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Ik vind Yoni/Joni heel lief klinken, maar als ik dus zie wat het betekent.. Dan zou ik die naam nooit nemen. Maar inderdaad, als je het niet weet, is het wel een leuke naam.

6. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Ach, we zijn er allemaal langs geweest.... ;)

7. Niet meer actief

Nou dit bedoelde ik dus laatst hier... het topic is "vreselijkste/lachwekkendste naam ooit''

River, Ocean, James, Yoni
    Ik vind ze niet echt vreselijk/lachwekkend?

Gewoon kwesties van smaak..

8. saarxx

saarxx Niet meer actief

haha anne-grete :D zo heet me zus en ze vind het zelf wel mooi geloof ik :( ik blij dak niet de eerste meid was ;)

en ook ik heb me dood gelachen:D ken iemand die bieltje heet ..nog niet gelezen hier..wel een vernoeming van oma ofzo hur

persoonlijk vind ik de bc 10.000 namen D'leh en evolet erg mooi maar smaken verschillen...iig ga ik voor anders en leuk

9. Milla

Milla Niet meer actief

:) :) :)

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Vind je? Ik zou mijn dochter niet James noemen. Niet vanwege smaak, maar omdat het een uitgesproken mannen naam is. Maar goed.
    En je hebt denk ik nog steeds niet gegoogled op de betekenis van Yoni... Doe toch maar even. Dan is het geen smaakkwestie meer maar gewoon een geval van slechte naamkeuze.

Nog een vraagje: als dit topic je zo dwars zit, waarom lees je het dan toch steeds? :rolleyes:

11. Niet meer actief

Haha yule op je teentjes getrapt? Ik zeg het alleen maar hoor... en dan erbij ik lees wat ik wil geloof ik ;)

Wilde het alleen maar zeggen... James is inderdaad geen meisjes naam maar een vreselijke/lachwekkende naam is het toch niet?!
    Dat bedoel ik met kwestie van smaak!

Yoni is een best wel bekende naam.. ken zelfs 4 meisjes die zo heten.. allemaal slechte naamkeuzes? Denk gewoon niet dat iedereen een redelijk gangbare naam gaat googlen voor gebruik maar oke ieder voor zich!

12. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Kan me voorstellen dat iemand River en Ocean wel mooi vindt (niet helemaal mijn smaak)..

Maar het gaat denk ik meer om de combi, 2 kinderen: River en Ocean... beetje apart... :(

13. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik zat vandaag de overlijdensadvertenties te lezen ( jajaja rare hobby!) Maar daar kwam ik de namen Mus, Juni en Splinter (al eerder genoemd) tegen. En ook in dezelfde advertentie de naam Jonar, niet lachwekkend, maar wel apart.

14. Niet meer actief

Juist en dat is een juiste manier om dit topic te benaderen

"niet lachwekkend, wel apart"

Dat een naam apart is, oke.. maar om hem vervolgens als vreselijk/lachwekkend af te doen vind ik gewoon een beetje jammer..

Kwam er net toevallig achter dat iemand hier pas ook al hetzelfde reageerde als wat ik een paar berichtjes terug deed.. beetje elkaar in waarde laten is niks mis mee.. als iemand hier een topic zou openen met de mededeling "Hoera mijn zoon River is geboren" (ik noem maar iets he, op de naam River kan ook jantje, pietje klaasje staan) dan gaan we toch ook niet met zn allen geschokt/lacherig etc. reageren?

15. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @JsztD: op mijn teentjes getrapt ben ik niet snel hoor, don't worry.

Ik vroeg me alleen af wat je punt nou was, omdat ik al meerdere 'protest' berichtjes van je had gelezen over de lijn van dit topic. Je laatste post maakt wél duidelijk wat je standpunt is. Namelijk dat dit topic meer gaat over aparte namen. Als ik voor mezelf spreek benaderde ik het hele topic eigenlijk al vanaf het begin zo. Want wat is nou een unaniem vreselijke of lachwekkende naam? In die zin is het idd een kwestie van smaak.

Misschien een motie indienen voor het wijzigen van de topic-naam? ;)

16. Niet meer actief

Haha nou dat lijkt me inderdaad niet onverstandig.. niet dat IK ermee zou zitten als iemand hier zou zeggen dat ze mijn naam (bijv.) raar/stom/lachwekkend etc zouden vinden... maar vind het gewoon niet echt gepast..

17. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Nou dat is al de zoveelste keer dat je dat zegt. Als je dit geen leuk topic vindt kun je hem ook overslaan. Het topic gaan over vreselijke/lachwekkende namen en wat iedereen daaronder verstaat. Dus niet alleen maar 'niet lachwekkend, wel apart'.
    Zijn er dan echt geen namen die jij lachwekkend vindt?
    Tuurlijk vinden die ouders de naam wel leuk, maar dan mag iemand anders er nog wel stiekem om lachen. Niet TE serieus worden.

18. Niet meer actief

Ik word niet TE serieus, maar is een naam als James lachwekkend dan?
    En nogmaals, ik lees en reageer altijd nog waar ik zelf wil.. dus als ik hem wil overslaan kom je daar ook vanzelf achter ;) tot nu toe heb ik die behoefte niet!

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik zie dit topic ook meer als rare/aparte namen.
    vreselijk of lachwekkende klinkt sowieso al best negatief. En dat terwijl je ook heel erg kan lachen om de normale namen!Ga maar eens rijmen..........
    Dan zit er maar 1 ding op: AMALIA

20. Niet meer actief

Hahahaha juist :D

Deel Deze Pagina