Mijn neefje heet James. Ik vind het wel grappig. Wij plagen hem altijd: James is echt zo'n butler naam. "James, could you please clean the table?" Wordt ie altijd erg boos.
helemaal mee eens, apart klinkt al beter dan lachwekkend. Iemand uitlachen om zijn of haar naam vind ik persoonlijk niet kunnen.
Yule hou eens op met zeike James als meisje vind ik raar, yoni vond ik leuk maar bij deze zou ik dat nooit meer doen vangelis vind ik ook raar, maar heb toch me kind zo genoemd haha
Dokter: Het spijt me, uw dochter heeft amalia! Vrouw: NEEEEEHEE! Niet amalia! Dokter: Er is maar 1 medicijn voor, helaas! Vrouw: Toch niet... Dokter: Ja, het is alexia! sorry, hahaha! Dit soort grapjes hebben we een hele vakantie een tijd terug aan moeten horen. Mijn vader langer dan mijn moeder en ik, want die was met de grappenmakers(mijn broertje en een vriendje) naar Engeland afgereisd.
Tja, lachwekkende/vreselijk is misschien niet het goede woord voor dit topic. Daar zijn we het met elkaar over eens? Laten we dit topic dan gewoon benaderen als een topic waar je namen kunt plaatsen die anders zijn dan de namen die je gewend bent/apart vind. Zo vind ik de naam: Clittus apart. Dit is de naam van mijn buurman.
Nee hoor, ik lees het goed. Maar ik snap de grap "amalia hebben" dus niet. Lees ik nu over een taalgrap heen?
nou dat ze vind dat de naam amalia net als een ziekte klinkt en alexia als een medicijn haha tenminste zo vat ik het op..
Bij mij in de klas zat vroeger een jongen die heette Cletus Dokter. Arme jongen werdt best gepest met zijn naam In Tegelen woonde vroeger iemand die heette Mien Billekens-Jeuken Zo zie je maar weer hoe belangrijk een naam kan zijn. Meisjesnaam James? Heel erg apart maar associeer het toch met een jongen uit Engeland (de heten allemaal James of Pete) of een butler....