Vreselijkse/lachwekkenste naam ooit

Discussie in 'Babynamen' gestart door wendyp, 8 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Las laatst een naam voor een jongen... zo zielig voor dat joch.... Roef.......... :confused: erg toch?

2. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Ik kwam laatst de naam Mats tegen voor een jongen vond het erg raar. en ik heb een meisje in de klas gehad die heette eigenlijk abigael maar heeft dit zelf verandert in bibi maar die vind ik ook nog raar

3. giovanna

giovanna Actief lid

13 mei 2006
    129
    0
    0
    als we over achternamen gaan beginnen, ken ik er ook wel een paar...
    Schoonopa-lief heette Feld en schoonoma-lief heette Konijn...
    Feld-Konijn.
    Bekenden: meneer ontmoet mevrouw en stelt zich voor:
    "Hallo ik ben Ramp" Vrouw:" Van het Zelfde"

Moet trouwens zeggen dat ik de naam Sterre bijzonder mooi vind, en ook een aantal namen van het Koninklijk Huis kan ik erg waarderen.
    Ik heb zelf een keer een Skipper ontmoet, moest toen toch wel even denken aan een kangaroe...

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou hier in de usa.. zit een jongen bij mijn man op school die heet dus hoer.... ja voo rmij is dat erg lach wekkend

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
  6. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Een vriend van mij kent iemand die Teddy Beer heet... Da's ook zielig als je een voornaam zo aan een achternaam koppelt... maar kan wellicht aangetrouwd zijn????? da's dan vette pech.

7. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Bij mij op school zat vroeger een meisje die Skeeter heette (lees:Skieter).

8. staart

staart Lid

14 jun 2006
    71
    0
    0
    administratief medewerker
    Rozenburg
    Ik ken een stel die hun kind deodatus hebben genoemd, dat zal later op school wel Deo worden of zo

En wat dacht je van de meisjes naam Mercedes, op zich een leuke naam, maar ja die auto's he? (zij werd door ons volkswagen genoemd :oops: )

Petra

9. staart

staart Lid

14 jun 2006
    71
    0
    0
    administratief medewerker
    Rozenburg
    ook heb ik vroeger bij de vreemdelingen politie gewerkt, en daar was er een mevrouw Kutlap en een meneer Lulniet

(waren wel achternamen, maar ik zou ze gelijk veranderen)

Petra

10. Patriciaaa

Patriciaaa Actief lid

19 jun 2005
    198
    0
    0
    Zoontje van colega heet Buster, moest er erg aan wennen maar past eigenlijk wel bij hem ;)

11. angie

angie Actief lid

30 sep 2005
    200
    0
    0
    ondernemer
    oudkarspel
    een lerares bij me stiefbroer op school heet Clementine net als een mandarijn. en mijn nichtjes heten Puck en Babs,niet mijn smaak.en een meisje hier in de straat heet Lobke en dan hebben we ook nog een Rowie.en bij mijn zoontje in de klas zit er en Mies en een Wies.en een zusje van een meisje die bij mijn dochter in de klas zit heet Toet.En een broertje van een jongentje bij mijn zoontje in de klas heet Preben.net als Pien,Pleun enzo.Kijk maar eens in een namenboek,ik zag in dat namenboek wat ik heb Stoffeltje staan,nou,ik lag helemaal in een deuk.....en ik ken ook een Sky,dat is toch ook geen naam?

12. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Persoonlijk vind ik Sky heel mooi hoor, ik zou het alleen zo schrijven Skai (die heb ik wel in mijn hoofd voor eventueel een meisje of tweede naam voor meisje), maar ja smaken verschillen hè!!!

13. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ik las pas in de flair,
    daarin stond een vrouw met haar dochtertje
    en die heette Swaentje!!!
    dit vind ik dus echt niks!

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik ben het met guspie eens dat er heir namen genoemd worden die best kunnen ook in mijn ogen....
    wat is mis met de naam

amalia
    desteny
    puk
    storm

ik bedoel niemand word er beledigd mee..... namen als vlinder ed vind ik elf ook niet geweldig....
    Zelf ben ik ook absoluut niet kapot van de oer hollandse namen.... maar dat is een smaak.....
    zo vind ik de naam Bloem, merel, pit en madelief helemaal niks..... maar das gewoon mijn smaak

15. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik zat tv te kijken. Was wel een Engelse serie maar toch. Die arme man heette Wilf.

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :D Mijn stiefbroer heet Manus, laat die M weg en... Tja echt een vreselijke naam dus! :confused:

17. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    hahahaha, Patroeschka, laat mij raden.... jij liet altijd de eerste letter weg? :) :)

18. loesjes

loesjes Actief lid

29 jul 2005
    232
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    gelderland
    Ik merk ook dat veel namen die ik heel gewoon vind. Puck, Jipp, Babs, Mats en verder oerhollandse namen soms genoemd worden als apart/raar. (dat mag ook hoor!! :) ) Maar dat zijn namen die ook heel veel voorkomen in deze regio. Misschien dat ook elke streek zijn eigen kenmerken heeft.
    Namen is gelukkig een kwestie van smaak, stel je voor dat we allemaal Loes zouden heetten. ;)

Veel van de achternamen die julllie noemen vind ik geweldig grappig.......o,ja nog een die ik een beetje apart vind. het zoontje van Geert Hoes heet Robijn. Voor een meisje nog wel leuk , maar voor een jongen vind ik het een beetje zielig

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Bij mij op de gym is een meisje geboren genaamd RIXT.
    Ik vind dit niet mooi.

20. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Haha Mensi, nee dat vind ik niet eens een naam :confused:

Deel Deze Pagina