Een turks meisje in mijn klas heette Hurya. Als ze haar riepen en haar namen afkortte, was het: hey, hoer !
Ik vind Yoda eigenlijk wel mooi! En Yoni ook, maar heb idd gelezen dat het in het Japans ofzo vagina betekent...
Heb ooit een geboortekaartje ontvangen, een dochtertje en wat stond er: Bente en haar achternaam is Veth Bente Veth, achter elkaar uitgesproken : Ben te Vet
hahahaha.... Dat is dus net zoiets als wat ik al zei.. Anne-Wil Pijpen..... Tja.... zouden die ouders nooit voornaam en achternaam direkt achterelkaar uitgesproken hebben? misschien met meerdere voornamen ertussen... bv Bente Anne Marie Veth.... dan valt het idd niet zo op...
ik vind Bente echt een walgelijke naam (sorry maar dat is mijn mening) Maar dit is echt erg! Dit had je als ouders toch moeten horen! hallo ik ben Jan Jansen hallo ik Bente Veth Waarom gaat u dan niet aan de lijn?
ja ja ook ik heb er weer eentje met alle respect en ieder heeft een eigen smaak maar een kennis van ons heeft haar dochter roeloeze genoemd sorry maar wat verschrikkelijk
Trouwens... Dick is een HEEL normale naam in Amerika. Het is een afkorting die gebruikt wordt voor Richard. neem bijvoorbeeld Dick Cheney.. Okay, het is een eikel van een vent maar de naam is toch echt heel normaal!
Dick heet mijn oom ook... alleen wat wel erg is hij is ook een beetje dik. Dus noemen wij hem maar Dirk
meisje hier in het dorp heet ''vogina'' hmm vul zelf maar in waar het op rijmt. En ik ken mensen die hebben 2 meisjes de en ze heetten : Geurtje en Fleurtje
Serieus, was een vertegenwoordiger die bij mijn ouders langs kwam. Misschien hebben ze z'n visitekaartje nog wel ergens.