nou ja! Dan spoor je toch echt niet! Vogina! Die naam staat niet eens in het namenboek! Dat de gemeente hiermee accoord ging! Dat meisje wordt haar hele leven gepest!
even een antwoord op of namen in een andere taal een vreemde betekenis hebben, JA bv Don: onderbroek Dana: kalf Yara: wond Kaya: kei (steen) Elin: van een vreemde of jouw hand Helin: vogelnest hahahah, kwamen we achter, maar betekent ook wel warm nest. ons zoontje heet Mert en dat betekent Dapper, Moedig.
Mijn schoonmoeder heet officieel Neeltje Maartje, roepnaam Elly! Vroeger gebeurde dat wel vaker dat je een heel andere roepnaam kreeg dan je echte namen. Haar zussen heten Nanny, Frannie, Jannie en Loes. Mijn oma heeft al moeite met anouk euh, annelies euh, marianne, euh GWEN bedoel ik, laat staat nanny euh, frannie euh, JANNIE!
Ik vind niks mis met Isaura. Ik vind het zelfs juist heel mooi (Isaura is een Griekse meisjesnaam. De betekenis van de naam is `zacht lucht`.)
ik kom zelf ook uit brabant, maar zo lachwekkend vind ik de naam Mert niet. Het is een doodnormale turkse jongensnaam en voel me nu eigenlijk ook een beetje beledigd.
#Bosi; het zoontje van Krokus heet Mert. Vandaar... #Krokus; jammer dat je je gekwetst voelt want ik denk niet dat de dames het zo bedoeld hebben.
Was inderdaad niet zo bedoeld.. maar daarover is hier al ooit een hele discussie geweest in dit topic. Er staan hier niet alleen echt rare namen (peter celie) op, maar ook andere gangbare namen... En trouwens je had zelf ook een heel rijtje met namen (o.a. Elin, Kaya) etc. hier geplaatst dus ja.. dat je jezelf nu beledigd voelt is een beetje jammer. Had het iig zo niet bedoeld
en dat je dan een gepikeerd prive bericht naar mij gaat sturen zegt geloof ik meer over jou dan over mij !
Mijn vriend heeft een achterneefje: Wess Andre Leander Vis. (W.A.L VIS) Zijn pasgeboren zusje heet Sis....
ik dachde ook dat de naam mert in brabant markt betekend . maar goed ieder zo zijn eigen keus qua namen JsztD ja sommige vinden het leuk te pben
betekent het ook serieus in het brabants ! was niet rot bedoeld hoor, t is gewoon zo! net zoals Don blijkbaar onderbroek betekent en Dana kalf en Elin van een vreemde...
Wat raar dat men zich beledigd voelt in dit topic. Er komen hier zát namen voorbij dus er zal altijd wel een naam tussen zitten die jij wél leuk vind, of die voor jou géén gekke betekenis heeft. Terwijl anderen zich er rot om lachen. Dat weet je in dit topic, dus om daar nou beledigd om te zijn..