Vreselijkse/lachwekkenste naam ooit

Discussie in 'Babynamen' gestart door wendyp, 8 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    mee eens

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Krokus: omdat ze heroïneverslaafde is en we al heel lang niets van haar gehoord hebben.

3. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ow ok, dan snap ik hem ;)

4. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Haha, dat was ook mijn eerste idee! Sterker nog, Amelie voor een hond vind ik best apart!

5. bengel

bengel Niet meer actief

hier in plat nijmeegs betekent mert de markt..

6. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Ik Utrecht is de markt MART, tja.....da's ook een jongensnaam, maar om daar nou rekening mee te houden!

Mijn ex had een hond die Linda heette....dus hondennamen zijn ook lastig..haha

Oh enne, ik had gister een afspraak met iemand die Walkje heette, heb echt even twee keer moeten vragen "hoe?"
    Walkje....
    (vrouw)

7. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik ben helemaal Nederlands. ;)
    Maar vind dat het in heel veel talen kan, zou ook een Zweedse naam kunnen zijn.

Zo is Colla/Kolla een hele oude limburgse naam en komt van Nicolaas.
    Maarja wordt al snel Cola of beertje....
    Jammer soms die associaties.

8. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik woon maar in een dorp in Limburg waar dus helemaal geen turken wonen, maar iedereen vindt het een mooie naam. Dus ben er ook echt blij mee, ik vind Mert ook echt een Mert. tja. snap je? :D

9. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Idd honden met mensen namen vind ik echt raar! Maar een kennis van mij heeft een kind gekregen en haar shady genoemd en zo heet onze hond dus ook en ik vind dat echt geen mensen naam en als ze het dus over hun kind hebben moet ik steeds aan mn hond denken haha

10. Niet meer actief

Haha bengel dat zei k dus ook al, maar is kwetsend voor mensen dus kijk uit voor de pb'tjes ;)

11. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Nee toch? Krijg je die? Lange tenen dus! Iedereen een eigen mening toch?

Na ja, ik doe er nog maar één:
    Zat net Shownieuws te kijken, blijkt de vriend van Nance Pico te heten (zegt mijn man "wat, Pipo?") maar Pico, tja, voor een Nederlander dan hè, misschien is het in andere landen een normale naam, maar hier denk je toch al gauw aan Pico Bello......

Oh en op radio538 hadden ze net bij Niels en Froukje over vreemde namen, belt er een man die iemand kent die Mien Billeke-Jeuk heet....

Nu ff snel achter elkaar Mien billeke jeuk, jajaja, als die zich aan je voorstelt kijk je toch ook even raar!

12. Niet meer actief

Ik wel, weet niet of jij ze ook krijgt ;)

Hahaha Pico.. ken toevallig ook een man die zo heet, heel aparte naam idd als je erover nadenkt! Mijn broer heet Rico.. Rico Pico Poepchinees zei ik vroeger altijd ;) (Whaha ja kinderen verzinnen alles om elkaar te treiteren ;))

Mien Billeke-jeuk WHAAAAHAHAHAHA

13. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Ja, nou, als je als meneer Billeke een vrouw tegenkomt die Mien Jeuk heet, dat moet je toch wel even over trouwen nadenken, hahaha...

En die pb's nou, kom maar op, Rico Pico Poepchinees, hahaha, grappig!

Het is in deze tijd toch al moeilijk een naam raar of niet raar te vinden, er worden wat namen bedacht om maar niet in die top10 terecht te komen! En de multiculti veroorzaakt daar ook wel wat in, leuk maar nogmaals, ieder zijn smaak, ik zou me niet beledigd voelen hoor, als iemand mijn naam of die van mijn kinderen vreemd zou vinden, mijn keuze!

14. Niet meer actief

Nee ik ook niet hoor.. en zeker niet in dit topic omdat er allerlei namen instaan.. ook gewoon gangbare namen, ieder zn ding :D

Net bij popstars: "Danny Herpes"
    :(

15. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb daar eigenlijk nooit zo'n moeite mee, omdat mensen hun honden tegenwoordig allerlei namen geven, dus ook vaak mensennamen. Dan vind ik het altijd eerder een hond met een mensennaam, dan een mens met een hondennaam. Maar mijn vriend heeft dat wel. Zij hadden vroeger een kat die Joris heette en hij vindt het nu nog steeds heel raar als iemand z'n zoon Joris noemt, terwijl het eigenlijk een hele normale naam is.

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Inderdaad, dat is net de associatie die je met een naam hebt. Zo hebben wij 2 katten die Kyra en Laika heten. Als iemands kindje zo heet, klinkt dat voor mij heel raar omdat ik dan meteen aan mijn katten denk.

17. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    En dat wilde ik nou net kwijt!

Ofwel mensen met rare namen, dieren met mensennamen.

Ieder beestje moet toch een naampje krijgen en op deze manier kun je nog eens lachen!

18. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Even offtopic...

Onze hond heet Bob, laat ik dat nu net ook een leuke naam vinden voor een zoontje... Stom he, hebben we vorig jaar net onze hond zo genoemd. Niet echt over nagedacht, maar ja. Een hond moet idd ook een naam hebben en hij heeft nu wel een leuke al zeg ik het zelf... Hij is trouwens niet de enige hond die Bob heet...

19. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Stiefdochter zit op school met een Dries. Niet echt modern maar ook niet bijzonder lachwekkend. Tot je zn achternaam hoort: Dries de Vries. Tja.

20. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Dat hebben wij ook! Ons hondje hebben we 2,5 jaar geleden 'Belle' genoemd. En eigenlijk kwamen we er vandaag achter dat dat ook wel een leuke naam zou zijn voor een dochtertje, haha.

Deel Deze Pagina