Er schijnt een kerel rond te lopen die Guy de Neef heet. Hij is homo.. en staat 'dus' in de wandelgangen bekend als 'gay de nicht'.
Ik zag laatst ergens een geboortebord staan met de naam BOAX. Dat vind ik maar een rare naam... Mijn man en ik maken vaak grapjes over borden die in de voortuin staan. Bij ons in de buurt staat bijvoorbeeld een groot ei met daarop 'verse eieren'. Als we daar langs rijden zeggen we altijd: Wie noemt z'n kind nu 'Verse Eieren'. Haha!
Aan de naam Steven is niets lachwekkends te vinden... Wel als je achternaam Tengel is?! Zo gaat Steven Tengel (partner van Marit van Bohemen) door het leven als..... S. Tengel
Hahaha, ik word steeds zo vrolijk van dit topic, Gay de nicht! S. Tengel. Bulder hahaha Jamergenoeg heb ik geen nieuwe input meer, misschien eens het telefoonboek lezen.
Collega van mij heeft een zoon en dochter: zoon = Flint dochter = Ollie Smaken verschillen, heb al zo veel aparte namen gehoord dat ik nergens van op kijk. Iedereen moet zelf weten hoe ze hun kind noemen toch?
Ja hallo, Als je zo denkt kun je in Brabant je kind ook niet de volgende namen geven: Kenny (Kan niet) Conny (Kon niet) Denny (Dan niet) Danny (Dan niet) Whitney (Weet niet) Tonny (Toch niet) Etc. Oh, of wat denk je van de namen Nadien en Erna? Ik vind Mert wel kunnen.
Klinkt als een bedrijf, of een bouwmarkt. Of keurmerk. Sja... Ken wel een jongen die Olivier heet, maar door iedereen Ollie genoemd wordt. En Flint... Die naam komt in Amerika nog wel eens voor. Ik vind hem ook apart voor hier in Nederland hoor... Enneuh, heette niet een van de Monsters uit Monsters inc niet Flint? Ik vind niet dat je je kind dat aan kunt doen. Maak er dan Geertje van... Ik vind het nog steeds vreemd als mensen hun kind Mensje noemen. Ja, van Mensje van Keulen... Maar dan nog... Het is toch duidelijk dat het een mens is?
schijnt nep te zijn...dit verhaal ken ik vanaf mijn 10e, en schijnt een x op tv helemaal uitgezocht of dat waar was, niet dus: Mien Billekes-Jeuken zou trouwens de naam zijn... vanmorgen op rtl nieuws: geert , valt mee, maar geert gordijn..hahah vond het wel grappig bij mij in de klas heette iemand gijs ganzevles...als je achter naam als gans bevat, geef je toch geen voornaam gijs? en hij had verkering met ene I. potjewijd..hahah wat een achternam in dit geval he..
Soms heb je ook van die rare achternamen, zoals: Naaktgeboren Koedood Scheel Pijpen Vlo Zaad enz enz.... Wat moet je daar bij doen voor voornamen dan? Lijkt me wel moeilijk want de achternaam heb je zoiezo met de geboorte!En daar kan je niet veel aan doen...
Ik zag laatst versiering hangen met een ooievaar buiten en op een bordje stond de naam van het jongetje: Polle.... Tja..... Ik zeg maar niks.
Kwam laatst iemand tegen met wel erg aparte initialen... A.A.P. achternaam 'van Arnhem'.. tsja, niet erg charmant, A.A.P. van Arnhem
En bedankt! Van oorsprong kom ik uit Brabant en ik heet Erna, maar moet er al helemaal niet aan denken om MERT te heten.. Bovendien zegt niemand 'ernaaa' maar Erna, met korte a klank en dan klinkt het anders als dat hoe jij het schetst..