Arme jij Ik ken zelfs iemand die Nol van dr achternaam heet en dr ouders hebben haar voornaam (en die van haar zusje!) heel slim met een S laten beginnen S. Nol.. dusss...
Owja, echt wel! Zo hebben wij wel bewust voor bepaalde initialen gekozen. Het vernoemen vinden wij dus niets, maar we vonden het toch wel grappig dat onze kleine man de initialen JR meekreeg... afkorting voor junior En S. Nol... dat heb je er echt niet over nagedacht... Arm kind! @Emma21: heb je er verder geen last van gehad dan? Niet dat kleine kinderen weten wat SM is... althans, dat mag ik toch hopen
Wat een grappig topic dit... Ik heb er ook nog wel een paar... Mijn ex heet Huig-Jan Een vriendin van vroeger heet Huberta Ik vind de namen Tabita en Talita ook helemaal niks...
Ja, vreselijk he? Krijg er ook de kriebels van.. Mini en Mies, doe normaal! Hoe noemen ze die anderen eigenlijk? Chilletje en Bikkie? brrr
Nee wel Bick, geloof ik. En de jongste zal wel snel een "leuk" bijnaampje krijgen. Vandaag de 'Kinderen' in de brievenbus gehad, ik verheug me er al op!
Nou ik vind achilles echt de domste naam die ik ooit heb gehoord. Stel je voor dat ik mijn zoontje ellepijp had genoemd ofzo, vind het echt nergens op slaan. Vond bickel al erg, maar dit slaat echt alles.
Ik denk dat 'ie vernoemd is naar de Griek Achilles, en niet naar het lichaamsdeel . Maar dat neemt niet weg dat ik het ook een lelijke naam vind. Ik snap ook niet hoe je je kind zo durft te noemen, maargoed.
Weet niet of het hier al genoemd is (geen tijd om 76 pagina`s na te kijken....) maar vanochtend in onze krant: geboren *** zusje van *** en Spruit. Stond zelfs een fotootje van spruitjes naast....
Zo heb je een oude acteur die ik wel eens voorbij zag komen op de aftiteling van films : Rip Torn Ach gut...
Mensen hadden hun dochtertje vernoemd naar een Boot. Hadden ze eens gezien op een boot, vonden ze prachig. Usnavy... Jawel; US NAVY...
nou moet ik eerlijk zeggen dat ik beertje ook verschrikkelijk vind maar goed ieder zn smaak laten we maar zeggen maar als je dan ook nog van beers van achteren heet pfff maar ja,
Ja precies, Beertje van Beers... Of Taeke Taekema. Of, zoals mijn vriend op zijn sportvereniging heeft: Watse Watsma!