mijn hemel, Spruit! erger moet het niet worden. al lijken 'rare' namen wel 'in' te zijn: heb al gehoord van een Ridder, en een Beiaard. arme kinders....
"Splinter... kom hier!"... Ik kwam niet meer bij toen ik dit hoorde in de dierentuin! Arm kind... maar dat zeggen mensen ook van de naam van mijn zoontje..
kick gangbaar? Nou niet echt vind hem ook wel bij het rijtje thuis horen..sorry hoor no hard feelings hihi
haha de zoon van mijn nicht die heet jelle, en is nu ongeveer 3 ofzo, maar gewoon die naam alleen al haha. overigens haar hond heet melle hahahah
Hhmm.. Jelle is toch een normale naam? Al had ze wel mogen nadenken over de combinatie Melle (voor de hond) - Jelle.. Niet erg creatief..
Hehe, zo leer je nog eens wat. Mijn dochtertje een hondennaam, ik vind het wel een goede. No hard feelings, maar ben het er toch niet mee eens . En dan zijn haar doopnamen ook nog eens K.M.A. (Koninklijke Militaire Academie). Wel bewust gekozen hoor we wilden per se die namen, en we vonden dat toch beter dan K.A.M. . We hebben haar dus al voor het leven getekend, stelletje ontaarde ouders dat we zijn. Ach ja, het kan altijd nog erger. En wij hebben wel ietsje beter opgelet dan mijn ouders want mijn initialen (zonder doopnamen) zijn BH.
tja das ieder zn eigen natuurlijk, maar zelf hou ik absoluut niet van van die ouderwetse namen, wij willen ons kindje echt een moderne naam geven.
zag een keer geboortekaartje met...pink......hmmm vond het ook wel apart.. en weet niet meer precies hoe de kids van ratelband heten maar dat is ook best erg...
hoorde eens van een vrouwe die de goede van haar achternaam heette en trouwde met de man die pijpers heette, de goede-pijpers werd het dan......
Buick. Dat is een automerk.Zag ik op een geboortekaartje bij de verloskundige. Waarom dan geen Bentley of BMW? Alhoewel die Ratelband zijn dochter ook Royce heeft genoemd (van Rolls... precies!). Echt treurig.... Arme kinderen.
Yep, echt waar! Ben maar blij dat ie niet nog meer jongens heeft gekregen, dat waren dat misschien wel Fer en Ari geweest ofzo.. hahaha..