Weet je wat ik raar vind , Van die celebs , Ashlee en Pete hun kind heet Bronx Mowgli Mowgli is toch van Walt Disney ? Tarzan volgens mij ...rare naam om je kindje te geven.
Ja, wat een naam hè Mowgli is overigens van Jungle Book. Verder heet de dochter van Jessica Alba, Honor Marie en de dochter van Nicole Kidman heet Sunday Rose en de zoon van Gwen Stefani Zuma Nesta Rock. Sorry hoor, maar dat vind ik echt geen namen.
Nee vind ik ook geen namen , waarom doen ze toch zo achterlijk . Ik snap dat ze aandacht nodig hebben die Celebs ,maar op deze manier vind ik wel erg ver gezocht .
las in een tijdschrift over mensen die hun DOCHTER 'Luke' hadden genoemd. best een leuke naam, maar niet voor een meisje toch?!?!
Nou, verschrikkelijk zeg. En die andere zoon van hem heet Bickel. Vind ik persoonlijk ook helemaal niets.
Hier in de straat woont een DIMA. Een jongen. Het eerste wat wij dachten was ( doe die maar) Verder woonden hier ooit 3 kindjes in de straat die de namen Storm, Blitz en Ikkzie hadden. Vreselijk vind ik dat. Op school heb ik een jongen in de klas gehad die Anes heette. Je snapt wel waarom hij met zijn naam geplaagd werd. De naam Heiltje vind ik ook vreselijk.
Oh ja, en pas zag ik een geboortekaartje van een jongentje die ze Daks Dari hadden genoemd. Ik moest gelijk aan Daktari denken, die tv-serie
Die beroemde amerikanen zijn inderdaad zo gek als een deur, peaches (zijn dat niet de kinderen van rob steward die allemaal van die bizarre namen hebben) en apple van gwyneth paltrow. Ach ieder zn ding, wel sneu als je volwassen bent! Ik hou zelf ook niet zo van namen als klaasje, meisje etc. Nu leuk, maar wat als het kind 30 is? Verder heb je angela (naam vergeten) en haar kinderen heten toch bloem en vlinder of zoiets? Ik ken ook een aantal mensen die Frank Frankema heten of Sietze Sietzema... Waren die ouders de leukste thuis ofzo?
Pff, ja dat vind ik ook altijd belachelijk. Bij mij zat een Tim Timmermans in de klas, en zijn broertje heet Tom, ik snap dat gewoon echt niet. De kinderen van Angela Schijf heten overigens Bloem en Mensje. Vlinder is van Anthonie Kamerling en Isa Hoes.
Ja en wat dacht je van Taeke Taekema die hockyer, nog zo 1 in t rijtje van bijv Tim Timmermans. Peaches is de dochter van Bob Geldof. Voluit heet ze Peaches Honeyblossom (geen wonder dat dat arme kind de weg kwijt is ), en d'r zussen heten Pixie en Fifi Trixiebelle.
Omg echt de grootste idioot verzint dit niet zeg! Peaches honneyblossom klinkt tenminste nog mooi, beetje als een sprookjesprinses ofzo... Maar mensje?! Mens toch...
Nog nooit gehoord van Mensje van Keulen? Mensje is een heel gewone ouderwetse Nederlandse naam dus die is niet recent 'verzonnen'. Je kunt 'm mooi vinden of niet (vind het persoonlijk ook niet zo) Peaches Honeyblossom klinkt misschien in het Engels leuk maar vertaal het eens even Perzik Honingbloesem. Kies jij maar... De 'dubbele' namen als Taeke Taekeman zijn in het noorden van het land heel gewoon. Het is een extra vernoeming naar de vader en dus een gebruik. Ook dat kan je suf vinden maar zo zijn gebruiken nou eenmaal. Volgens mij is dat net zo suf als je kind de naam Cornelie Jeannette Amelie Madeleine geven en haar vervolgens Jany (Djeenie) noemen.. (ook een rare gewoontje: je kind een andere naam geven dan zoals ze dagelijks genoemd worden) Persoonlijk vind ik het een rare gewoonte om bestaande namen afwijkend te spellen. Djayden, Macs, Mekency etc.
Klopt, ik hoor 't hier best vaak en in Groningen nog meer. Ik vind 't wel iets hebben. Taeke Taekema. Is toch hetzelfde als Jan Jansen? Wat ik wel raar vind is Watse Watsma, zoals een kennis van mijn vriend heet.
Heb wat vreselijke namen voorbij zien komen.. Hoorde zelf een keer van een vriendje van mij dat hij een meisje op de camping kende die Vagina heette.. met de klemtoon op de i.. waren belgen.. En bij mij iemand in de familie heette Tietje.. bijzonder ja.. Vind het zelf, net als ElleNY ook vaag om namen anders te gaan spellen. Djayden of Djamie zag ik voorbij komen, vind zelf het originele mooier, maar ja das niet ontopic sorry. Ik moet zelf altijd wel lachen bij namen als Amanthis (a-man-this) of Amanda (a-man-dah!) ik kende ook vroeger meisjes die zo heetten die werden daar ook om uitgelachen. Slaat nergens op. zijn normale namen maar ja kinderen he..
Goeiemorgen dames, ik ben al een paar weken bezig om alles vanaf pagina 1 te lezen , maar ben er nog niet haha, MAar laast op sbs6 was een vrouw die heette GIJSBERTHA Tja..... vondt deze naam helmaal bij dit topic passen.
Hmm Gijsbertha vind ik helemaal niet raar... dat is gewoon een normale Nederlandse naam.. Hij is wel ouderwets! Namen op een 'verkeerde' manier spellen vind ik ook verschrikkelijk.