Goed hoor Ja, er zijn veel gekken, maar sommige namen die ik hier zie langskomen... Die kunnen echt niet @iemand wiens naam ik ff kwijt ben: Over Otto Otto: Hier op mijn werk is een tijdje een meneer Gerard Otto geweest, dus Otto als achternaam kan wel.
Ik denk inderdaad dat dat alleen geld voor een achternaam die geen voornamen zijn (Jansen ofzo). Je hebt ook een nederlandse schaatster met als achternaam Thomas (voornaam is volgens mij Annemarie). Haar broer heet van de voornaam ook Thomas. Hij heet dus Thomas Thomas. T komt dus wel vaker voor, maar goed t blijft een btje vreemd als je t mij vraagt.
Sasha vind ik helemaal niet raar hoor. Had een meisje in de klas die ook ze heette en was ook zo geschreven. Ik denk dat je bij deze naam eerder hebt dat mensen niet direct weten of t een jongen of een meisje is.
Jah daar heb je gelijk in! Hoewel ik de laatste tijd steeds vaker Vince zie (in plaats van Vincent), dat is denk ik de nieuwere versie
Zo ken ik iemand die heet van achteren de Boer, hebben zijn ouders hem als voornaam Deboer gegeven :S Hij heet dus Deboer de Boer, en aangezien hij boer is van z´n vak, staat hij bekend als Deboer de Boer de boer. (Hey, mijn duim is gegroeid)
Ok... niet verzonnen. Een oud klasgenootje van mij heet Jacqueline De Bruijne de Bruin. Opzich niets mis mee, gewoon voorkomende naam. Ze blijkt nu getrouwd te zijn met.... Gerard De Bruijne de Bruin! EN ze voert haar volledige naam: Jacqueline de Bruijne de Bruin - De Bruijne de Bruin! Pfff... tja, ze zal hem wel echt leuk vinden
Dat is raar.... Sowieso wel erg toevallig dat je een partner treft die exact de zelfde dubbele achternaam heeft. Is het geen familie of zo? (Ja, het kán he...) Ze staan in ieder geval niet in het telefoonboek. Ik vond wel een Bouter-de Bruijne (en dat is wel beter dan De Bruijne-Bouter ) En De Bruijne Backers en daar staat niet bij vermeld dat het ook echt een bakkerij is
Ik ken een Dojoel. Zijn ouders wisten niet hoe je Joel (je weet wel, uitgesproken als Djo-el) schreef, en hebben hem bij de gemeente opgegeven als Dojoel. Maar je zegt dus Joel (Djo-el) en niet Do-djo-el.
Grappig dit... Mijn man kende vroeger iemand die heette Dick, op zich niks mis mee behalve dan dat zijn achternaam Konijn was: Dick Konijn Dat doe je je kind toch niet aan?!
Ik zag er vanmiddag eentje in de Kinderen.. Bij die vrouwen van dat zaalvoetbalteam die allezes een zoon hebben gekregen.. Een jochie dat Kite heet.. Hele leuke naam! Jammer alleen dat het gebaseerd is op zijn achternaam....... Dat is namelijk Vlieger......................... Weet niet zo goed wat ik ervan denken moet, omdat ik de naam op zich best leuk vind haha! Liefs Esther PS. En val me nou niet aan op mijn eigen naamskeuze hahahaha smaken verschillen!
Hahahaha, die is leuk. Slecht van mij eigenlijk dat ik er zo om lach, ze is nog wel een aangetrouwd familielid van me. FOEI!