Vreselijkse/lachwekkenste naam ooit

Discussie in 'Babynamen' gestart door wendyp, 8 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Assistent manager Service & Diensten
    Rotterdam
    Goed hoor :) Ja, er zijn veel gekken, maar sommige namen die ik hier zie langskomen... Die kunnen echt niet :p

@iemand wiens naam ik ff kwijt ben: Over Otto Otto: Hier op mijn werk is een tijdje een meneer Gerard Otto geweest, dus Otto als achternaam kan wel.

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik denk inderdaad dat dat alleen geld voor een achternaam die geen voornamen zijn (Jansen ofzo). Je hebt ook een nederlandse schaatster met als achternaam Thomas (voornaam is volgens mij Annemarie). Haar broer heet van de voornaam ook Thomas. Hij heet dus Thomas Thomas. T komt dus wel vaker voor, maar goed t blijft een btje vreemd als je t mij vraagt.

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Sasha vind ik helemaal niet raar hoor. Had een meisje in de klas die ook ze heette en was ook zo geschreven. Ik denk dat je bij deze naam eerder hebt dat mensen niet direct weten of t een jongen of een meisje is.

4. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Hey, heb een collega die zo heet! Zouden er meer van rondlopen?

5. 4days

4days Niet meer actief

Jah daar heb je gelijk in!

Hoewel ik de laatste tijd steeds vaker Vince zie (in plaats van Vincent), dat is denk ik de nieuwere versie :)

6. 4days

4days Niet meer actief

Ik zou juist denken dat het Sasha wordt geschreven, met sch vind ik minder logisch...

7. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    :confused: Net als Daniël Daniël vroeger in GTST :) :) :)

8. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Assistent manager Service & Diensten
    Rotterdam
    Zo ken ik iemand die heet van achteren de Boer, hebben zijn ouders hem als voornaam Deboer gegeven :S Hij heet dus Deboer de Boer, en aangezien hij boer is van z´n vak, staat hij bekend als Deboer de Boer de boer.

(Hey, mijn duim is gegroeid)

9. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Ok... niet verzonnen. Een oud klasgenootje van mij heet Jacqueline De Bruijne de Bruin. Opzich niets mis mee, gewoon voorkomende naam. Ze blijkt nu getrouwd te zijn met.... Gerard De Bruijne de Bruin! EN ze voert haar volledige naam: Jacqueline de Bruijne de Bruin - De Bruijne de Bruin!

Pfff... tja, ze zal hem wel echt leuk vinden ;)

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dat is raar.... Sowieso wel erg toevallig dat je een partner treft die exact de zelfde dubbele achternaam heeft. Is het geen familie of zo? (Ja, het kán he...)

Ze staan in ieder geval niet in het telefoonboek.

Ik vond wel een Bouter-de Bruijne (en dat is wel beter dan De Bruijne-Bouter :D)
    En De Bruijne Backers en daar staat niet bij vermeld dat het ook echt een bakkerij is :D

11. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ik ken een Dojoel. Zijn ouders wisten niet hoe je Joel (je weet wel, uitgesproken als Djo-el) schreef, en hebben hem bij de gemeente opgegeven als Dojoel. Maar je zegt dus Joel (Djo-el) en niet Do-djo-el.

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Broer en Niesje.

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, zo heette mijn buurjongen :O.

Of de combi's. Hendrik Hendriks.

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Gezondheid! :D

15. mbol

mbol Actief lid

15 nov 2008
    120
    0
    0
    Oss
    Grappig dit...

Mijn man kende vroeger iemand die heette Dick, op zich niks mis mee behalve dan dat zijn achternaam Konijn was: Dick Konijn :confused: :confused: :(

Dat doe je je kind toch niet aan?!

16. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Ik zag er vanmiddag eentje in de Kinderen.. Bij die vrouwen van dat zaalvoetbalteam die allezes een zoon hebben gekregen.. Een jochie dat Kite heet.. Hele leuke naam! Jammer alleen dat het gebaseerd is op zijn achternaam....... Dat is namelijk Vlieger......................... Weet niet zo goed wat ik ervan denken moet, omdat ik de naam op zich best leuk vind haha!

Liefs
    Esther

PS. En val me nou niet aan op mijn eigen naamskeuze hahahaha smaken verschillen! :p

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh, ik ken ook een meisje die Floske heet. Vind ik ook echt een rare naam :confused:

18. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    klinkt meer als een naam voor een hond, floske haha

19. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

floske! hahaha, die moet altijd schone tanden hebben anders maakt ze haar naam niet waar :)

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahaha, die is leuk. Slecht van mij eigenlijk dat ik er zo om lach, ze is nog wel een aangetrouwd familielid van me. FOEI! :evil:

Deel Deze Pagina