Oja, op de basisschool zat er een jongen bij mij in de klas en die heette Loek. Vond ik ook al een aparte naam.
Had vroeger een leraar die heette loet, loet terion ofzo... vreselijke vent, noemde hem altijd loet t*ringhond.. sloeg eigenlijk ook nergens op hihi.
Ahhh arme vent.... Wat zal die een rottijd hebben op school. Vooral als het nog eens een eikel van een leraar is!
Weet niet of iemand toevallig trauma nl zit te kijken, maar daar heet een jongetje Triton. Vind ik ook wel zielig. Moest gelijk denken aan de vader van Ariel van de kleine zeemeermin.
OOhw ik moest ook eens een vrouw bellen die Detering als achternaam had.. Het is maar net waar je de klemtoon legt he. Had mn panty al bijna nat gepiest voordat ik ging bellen..
Weet niet of het al genoemd is.. maar vrienden van ons hebben een kindje gekregen met de naam Boet. Moest er wel heeeel erg aan wennen!
Nou, gisteren zat ik De wereld draait door te kijken en toen lieten ze een stukje zien uit de belgische Man bijt hond. Dat ging over mensen met gekke achternamen. Echt te genant voor woorden. Hier wat achternamen die de revue passeerde: - Mevrouw De Kut - De heer Deneuker - De heer Poep Ik zou me echt doodschamen als ik zo van mijn achternaam zou heten. Zielig vind ik t gewoon voor die mensen, alhoewel ze er zelf niet mee schenen te zitten . (Sorry voor de bad-words overigens)
Meneer Poepjes. Ik werkte bij de Hema en moest een gebakbestelling aannemen. Dus vraag die meneer om zijn naam. Bij het horen van de naam liep een collega de koelcel in omdat ze bijna in haar broek pieste van het lachen. Laat ze ook nog de deur open staan. Probeer dan maar je gezicht in de plooi te houden. Naaktgeboren in hier in de buurt een voorkomende naam. Ook zo gek.
Heb niet alles gelezen, dus misschien staat ie er al bij, maar mijn buurmeisje heet Haas..... En op het kdv heet een meisje Sterre, op zich helemaal niks mis mee, maar als je achternaam dan 'van de Maan' is, vind ik het toch weer minder.