Mijn buurjongetje heet (heel orgineel) "Jonge". Dacht eerst toen we het kaartje kregen dat ze gewoon nog geen naam hadden. Maar hij heet echt zo.
Ik vertelde mijn man dat van Fenna en hij zei gelijk dan gaat de volgende als het een meisje word Fenna heten! Hij is Feyenoord suporter!
een collega heeft haar dochtertje danischia (heb overigens 5 keer de naam opnieuw moeten typen volgens mij is het zo goed geschreven konden volgens mij niet kiezen tussen dani en latischa.... Moet toegeven, een originele naam... maar wel heel erg moeilijk voor het kind om in de kleuterklas te leren schrijven, toch???
Vind eerlijk gezegd Danischia niet zo'n rare naam. Ken hier 2 meiden die zo heetten. (al moet ik eerlijk zeggen dat ik het geen mooie naam vind)
Celebrities Forget Suri or Shiloh celebrities have given their children far stranger names! Discover the stars' oddest, most bizarre baby names: Nakoa-Wolf Manakauapo Namakaeha Momoa (Lisa Bonet and Jason Momoa) Seraphina Rose Elizabeth (Jennifer Garner and Ben Affleck) Bronx Mowgli (Ashlee Simpson-Wentz and Pete Wentz) Zuma (Gwen Stefani and Gavin Rossdale) Clementine Jane (Ethan Hawke and Ryan Shawhughes) Knox Leon (Angelina Jolie and Brad Pitt) Sunday Rose (Nicole Kidman and Keith Urban) Apple (Chris Martin and Gwyneth Paltrow) Moxie CrimeFighter (Magician Penn Jillette) Hopper (Sean Penn and Robin Wright) Pilot Inspektor (Jason Lee and Beth Riesgraf) Sosie (Kevin Bacon and Kyra Sedgwick) Destry (Steven Spielberg and Kate Capshaw) Aurelius Cy (Elle Macpherson) Kal-El Coppola (Nicolas Cage) Bluebell Madonna (Spice Girl Geri Halliwell) Audio Science (Actress Shannyn Sossamon) Sage Moonblood (Sylvester Stallone) Tallulah (Bruce Willis and Demi Moore) Kyd (David Duchovny and Tea Leoni)
Finn vindt ik niet zo raar (mijn zoon heet zo dus vandaar) hahaha Finn is een scandinavische naam en zo hete een blonde man de bekend was. Maar ik heb er ook nog 1 die uit mijn omgeving komt. Gor (zal wel een afkorting zijn denk ik) Ook heb ik DAR weleens gehoord volgens mij is dat toch een bij.
whahaha ik heb me helemaal ziek gelachen hier. helemaal vooraan heette iemand Incest!! woehahahaha Ik hoorde laatst de naam "theunisveld" voor een jongen. Ik weet niet wat de motivatie is geweest. Misschien hielden ze van de naam Teun en wilden ze dat combineren met tennisveld. Ook om de naam "bende"welke onlangs iemand hier in de straat aan het dochtertje toebedeelde heb ik erg moeten lachen. "Bende, ruim je kamer eens op!! haha
Ik neem aan dat je eigenlijk Benthe gehoord hebt.... maar goed er zijn natuurlijk altijd echte idioten in deze wereld die hun kind wel Bende noemen...
Die heet toch Kingston? Clementine is wel ouderwets, maar verder een normale Engelse naam. Denk maar aan het liedje Oh my darling Clementine.