Vreselijkse/lachwekkenste naam ooit

Discussie in 'Babynamen' gestart door wendyp, 8 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @renate28 , mijn dochter heet sterre ik vind het WEL een superleuke naam! Alleen als je 2 kinderen hebt die je idd Sterre en Maan noemt... beetje vreemd :(

Staat hier nog niet de belachelijke naam Beautifull Hope van Raffaela's arme dochtertje erbij? Hoe KOM je erbij ... :(

2. wendyalweer

29 sep 2006
    9
    0
    0
    Och heden, heeft ze dat kindje zo genoemd?

3. angie

angie Actief lid

30 sep 2005
    200
    0
    0
    ondernemer
    oudkarspel
    een klasgenootje van mijn zoon Scott heet Trijntje en die is vernoemt naar oma.Dan moet je het wel een geweldige naam vinden om je dochter zo te noemen.

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ik ken een meisje dat Balance Golden Brilliant heet. Ben er inmiddels aan gewend maar in het begin was het wel even schrikken :confused:

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Jee dat is ook een unieke (lees: afschuwelijke) naam zeg!

6. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Tja, en ze heeft 3 zusjes en die heten: Ster, Tomba en Jamboree.... :(

7. Jeetje... wat is haar roepnaam dan? Wel even schrikken idd.. :|

8. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ow.. dat meen je niet?! Hoe komen ze op die namen? De kinderen gaan daar vast en zeker mee gepest worden!

9. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Krijg het eerst je strot maar eens uit als 6 -jarige..... :) :)

10. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Wat ik ook erg vind is als mensen niet goed denken om de initialen van hun kind, zoals de voetballer Stijn Schaars :( Of Bram Hendriks? Vaak moeten de kinderen op school namelijk hun intialen op bv kleiwerkjes zetten......

11. Cath

Cath Actief lid

11 sep 2006
    225
    0
    0
    Haha, dat was een collega van mij. Die hebben later nog een dochter gekregen en heet Bente Fleur. Bommel kwam van een oud collega van hem af, een vrouwelijke, ze vonden het zo'n leuke naam 8) , dat ze de oudste zo hebben genoemd. Dan kon ze ook nog kiezen Bo genoemd te worden :) :) :) :) :) :) :) :)

12. Cath

Cath Actief lid

11 sep 2006
    225
    0
    0
    Op de Mavo had ik in de klas een Varina, die noemden wij natuurlijk Vagientje 8)

13. Danny

Danny Niet meer actief

laatst was ik bij mijn moeder en haar oppaskindje van4 had een vriendje meegenomen en toen ik vroeg hoe hij heette, stond ik met m'n mond vol tanden.
    Hij heette NICK PLATJE, dat is toch gewoon zielig.

14. jaccie35

jaccie35 Nieuw lid

10 okt 2006
    2
    0
    0
    Visiteuse
    Nieuw Vennep
    Ik vind Nikkie Harley helemaal niet zo vreemd. Mijn zoon heet Harley en ik vind het een stoere naam.

15. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Op mtv hoorde ik een hele vreemde naam en die is uitgeroepen tot meest vreselijke baby naam bij de sterren. Het arme jongetje heefte Pilot Inspektor.

16. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    :) :) :)
    nou idiote namen of niet.........het is in elk geval goed voor de lachspieren..........mensen ik kom niet meer bij............
    ik lig echt compleet in een deuk hier.........herman finkers isser niks bij........niet dat er met zijn naam iets mis is hoor........:) :) jemig ik moet echt even bijkomen............

17. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    ik vind trouwens dat je met sommige namen leuk zinsspelen kunt maken........... ik had ooit een kennis die heet dick.......... nou was ik daar een keer........ en toen kwam er nog iemand binnen......... die zei: hoi , heb je nog koffie dick? nou toen lag ik dus echt kompleet dubbel!
    hij bedoelde het goed maar het klonk geweldig

18. yamahafreak

13 mei 2006
    35
    0
    0
    Eernegem
    Hahaha ik vind het echt leuk om al zo'n lachwekkende namen te horen,maar wel jammer voor die kids,sommige ouders zijn dan verbaasd dat hun kids gepest worden op school of zelfs later ook nog!

Ik woon in Belgie en laatst had ik in een roddelblaadje gelezen dat een bekende vlaming zijn dochtertje de naam Mensje had gegeven,wat belachelijk toch! :confused: :)

19. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Dat is de dochter van Angela Schijf!

20. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Angela Schijf is toch geen Belg?

Mensje, dat dat goed gekeurd wordt ... Zo erg!

Deel Deze Pagina