Ben een beetje voorzichtig, want misschien heet iemands kind hier ook wel zo, maar FOCKO zou ik mijn kind niet snel noemen. Mensen bij ons uit de kerk hebben hun zoon zo genoemd
Even een berichtje achterlaten, zodat ik weer mee kan lezen [kreeg nl. al een tijdje geen updates meer ]
Ik zag hier een naam Mace voorbij komen. Ik weet niet hoe je deze uitspreekt in Nederland maar als je het op z'n Engels uitspreekt dan hebben we het over traangas (pepperspray)... Toch een beetje vreemd, al vind ik het niet eens echt lelijk
pip.....en op haar geboortekaartje stond.. |zij is gemaakt in een wip en noemen haar pip... verschrikkelijk....
niet waar echt? Dan ga je een gouden toekomst tegemoed, ik zou me doodschamen als ik dat kaartje later zag!
Ik zag laatst bij de vk een geboortekaartje: Paprika De roepnaam was anders, die weet ik niet precies meer. Pika ofzo.
mijn tante vertelde laatst dat haar collega haar dochter POI had genoemd. en dan een achternaam erbij van 1 lettergreep. arm kind.
haha, das de bijnaam van mijn zoontje, vanwege de geluiden die hij maakt. maar als echte naam....nee!!
Is dat niet Fries? Of anders Scandinavisch? De ergste namen heb ik hier op het forum gezien.... Ik ga ze dan ook niet hier neerzetten Maar ik heb wel gehoord van een meisje dat Vibrato heet. Dat is ook erg!
het kind van een collega van me vriend heet poppe jodokus.. ieder zijn eigen smaak maar vind het zo zielig als kinderen straks op school met de naam worden gepest.. en ik vind die namen zoals lente, sterre en storm echt niet leuk.. of die engelse namen..zoals jason, jayden, brandon..
Geweldig topic!! Weet niet of ik al eerder deze heb geplaatst, maar wat te denken van Bo ter Ham Bonnie & Claire