Whahahahaha! Nee idd... Ohw, die vind ik dan juist weer hartstikke leuk. Maarja dat is ook meer een kwestie van smaak, niet iets waar je kind mee gepest gaat worden ofzo.
ik heb me vooral kapot gelachen om de can arie piet bo ter ham de tranen biggelden over mijn wangen toen ik ze las !
Uhh, sorry maar wat is er mis met Jason?? Het is een hele normale engelse naam hoor. Dat je hem niet mooi vind is een kwestie van smaak maar hij lijkt me toch niet echt in dit topic thuis te horen... Dat geld overigens ook voor Jayden en Brandon.
Weet niet of ik het hier wel eens gepost had, maar een nichtje van een vriendinnetje heet Constance Verkouwen, en dat klinkt toch wel heel erg als een chronische snotneus....
Waarschijnlijk verschillende meningen hier over, maar ik ken een jochie dat Ocean genoemd is. Tja, ik vind het drie keer niks.
Hahaha geweldig. Opzich is Constance wel een mooie naam, maar in combinatie met de achternaam zou ik toch iets anders hebben gekozen. Las eerder in dit topic over de naam Damian. Ik vind het een mooie jongensnaam, omdat het een naam is die je van mijn eigen naam kan afleiden. Mocht ik ooit een zoon krijgen en ik wil hem vernoemen, dan zou dit een optie zijn. Dat er dan ook een betekenis ala duivel aanhangt, ja dat is een beetje jammer. De betekenis van een naam weegt wel mee, maar de herkomt van de naam (in dit voorbeeld vernoeming) telt nog zwaarder. Persoonlijk hou ik niet van hele Engelse namen als Bryan, Brennan, Jayden enz. Maar dat is een kwestie van smaak. Ik vind Amalia ook een vreselijke naam, maar ik krijg het idee dat deze naam door het schattige prinsesje toch weer wat aan populairiteit wint. De vreselijkste naam ooit? Splinter of Storm. Dat doe je je kids toch niet aan?
Ik had een collega en die heeft haar dochter Magali Modeste Océane genoemt. Echt verschrikkelijk als je het mij vraagt. Alhoewel Magali nog wel een soort van ok is, ik geloof dat het Spaans voor Margriet is (maar pin me er niet op vast). Maar Modeste en Océane?? Nee, echt niet mijn smaak.
Magali, zo heet toch ook de oudste dochter van Prins Floris en Prinses Aimee? Als het Spaans is voor Margriet, dan is ze dus op een aparte manier naar haar oma vernoemd. Neemt niet weg dat ik ook die namen niet mooi vind
Je hoort het veel de laatste tijd, maar ik vind het nog steeds geen "normale" naam. Bij Storm moet ik toch altijd aan de X-men denken.
Ik ken iemand die heeft Freerk, dat is toch echt niet uit te spreken. Ik ken ook iemand die als naar al haar opa's en oma's vernoemd. Klonk als: Johanna Hendrika Hinderkien Geralda en dan dan was haar eigen naam Jacoba. (Heb iets andere namen gebruikt voor evt herkenning) Ik heb eerst gevraagt of het wel klopte. Vond het wel grappig. Zou ik mijn kind niet aandoen.
Oh My God Ik zag net een programma op tv " Date my Mom". Een van die moeders had haar kind Rafunzel genoemd! Dat is toch vreselijk?!?