Ik hoorde laatst een verhaal over ouders die hun dochter Usnavy genoemd hadden. Dat vonden ze zo'n mooie naam, ze hadden het ergens op een boot zien staan.... US Navy...beetje jammer
De verschrikkelijkste namen zijn van die geknutselde creatieve namen waar een kind gewoon niet blij van kán worden (al moet ik toegeven: gedachtenlezen is niet mijn grootste talent); een op hol geslagen drang van de ouders om uniek te zijn.. Al is dat natuurlijk een kwestie van smaak
hahahhahhha staan echt rare namen tussen. Toen Jordy in het ziekenhuis lag. Kwam er ook een kindje op de afdeling die nozemheette. Wij vonden dit ook een rare naam. Sorry als iemand zo heet
hier een bekende die hun zoon bedde hebben genoemd niet mijn smaak en overigens hier ook dialect voor bed ('k goa noar bedde)
een jongenin mijn klas heet Gijs....niks aparts, totdat je de achternaam: GANZEVLES hoort hihi..GIJS GANS....klinkt niet he
Hahaha ja, maar nog erger als je hoort waarom... Het was VERKEERD GESCHREVEN?! (niet dat Rapunzel zoveel beter is) Whahahaha!!! En dan maar je dochter als Rafunzel dor het leven laten gaan... Whahaha, nee dat verzin je echt niet!
Of je Sterre een leuke naam vind is meer een kwestie van smaak als je het mij vraagt en is verder geen "rare" naam.
Ik heb een kennis, en die kende weer mensen die heetten iets van In De Vijf Eiken ofzo van hun achternaam, en hadden hun zoon Storm genoemd... Dat kind heet dus Storm In De Vijf Eiken... Verder... Piene, Mus, Pleun (schijnt een vrij normale naam te zijn maar toch)
een meisje op mijn werk heet Teuntje... moest ik heel erg aan wennen maar het past wel bij haar! (alleen is ze nu 5 jaar, weet niet wat ik er van vindt als ze volwassen is)
Een kennis van mijn vader noemde zijn zoon Titus(op zijn oerhollands uitgesproken en niet op z'n engels want dat klinkt nog best wel.) Laatst was ik bij een kennis en haar man langs en voor het eerst mijn partner daar ook mee naar toe genomen en die kennissen van mij hadden dus iemand die hun kindje als roepnaam Wulf (Wulfert) gegeven hebben. Daar konden zij dan ook smakelijk om lachen. Mijn partner echter kon zijn mond niet houden tegenover haar man en vroeg recht op de man af wat hij wel niet van zijn naam vond. Die man heet namelijk Cock, (jawel correct gespeld ook nog) en ze gaan elk jaar terug naar Amerika. Ik kan me al voorstellen dat je in het nederlands je man de hele dag lul noemt...... Oeps sorry dat is gemeen, tja hormonen he???????
hahah. Leuk topic.. Een patient die mijn zus ooit een keer had. Had haar dochtertje Candida genoemt!!! :O Gewoon een vaginale schimmelinfectie! NOu dan gun je je kind ook wel wat zeg!