Zilver heb ik oowk vaker gehoord idd,, blijkt oowk een dood normale naam te zijn maar toch,, neej srry,, niet bepaald normaal,, Haha of brons Liefsz
Ik zat in een of ander zwangerschapstijdschrift te lezen,stond er een dame in die Sjakkelien heet. Oooh zo erg! Maar ze had haar kinderen Sky en Zen genoemd. Echt te erg voor woorden. Ik vind Wulf of Wulfert heel mooi.
Idd een vreemde spelling, doe dan gewoon Jacqueline Zij heeft nog een kind toch? Sterre volgens mij... past wel bij elkaar allemaal, Sky, Zen en Sterre.
Een kindje bij de gastouder heet Douwe en kreeg een zusje. Het dochtertje van 4 was er van overtuigd dat deze Trekke zou gaan heten Niet gebeurd overigens
De raarste naam die ik tot nu toe nog gehoord heb is MENSJE.. Hoe kom je er bij om je kind mensje te noemen. Tegenwoordig komen meer rare namen in (naar mijn mening): Spijker, Hamer, Vaas en Liefde zijn er een paar van.
Dit is voor mij de vreemste naam ooit... Ik heb vroeger een collega gehad en haar vriend heette HANNIBAL!! Yep... ik dacht dat ze een grapje maakte, maar 't was echt zo . Niet te geloven....
hoi hoi, de kinderen van mijn zus heeten: Sterre Madelief Krokus Madelief en Krokus is een tweeling..... iedereen moest erg wennen aan Krokus, maar ik vind ze erg leuk! het past ook gewoon bij ze!