Is het nog wachten op F-16 Hahaaaaa, lig in een deuk hier zeg. Krokus, Dokus.....pilatus pas...hahahaha!!
Wat dacht je van Poem voor een meisje? Vind ik ook erg apart en er wordt straks op school vast poep van gemaakt.
wat een leuk topic! ik was netjes bij de eerste pagina's begonnen...wee ik veel dat het er zoveel zijn mijn man heeft een tijdje geleden ergens gwerkt en hij heette pluk. de beste man was ergens in de 30! vandeweek zag ik dat er 'n meije was geboren pippy. niet mijn keus. voor de rest... - bikkel - boy - donnatella - vlinder - meisje enz
whahaha chinook, zo heet de husky van onze buren hahaha geweldig. mijn collega heette dersken, schijnt een oude naam te zijn maar ik moest er toch aan wennen en dan vooral met de uitspraak oh ja en diedel heb ik ook al eens gehoord
Schiet me nog een naam te binnen, zo heet de dochter van een oud-collega: Dieu-Donné. Betekent in het frans: door God gegeven.....tja....het is maar wat je mooi vindt.
Ik zit even op het overzicht van de SVB te kijken van alle in 2008 gegeven namen en daar staat een meisjesnaam op: Avalanche . Die mensen hebben hun dochter dus gewoon "Lawine" genoemd!! Hoe verzin je het zeg! EDIT: Ik kom ook Endurance (= uithoudingsvermogen) tegen . Hahaha, en Geurtje.....die kregen zeker een baby die een beetje raar rook..
Avalanche is toch ook een naam die ze in Spanga's gebruiken, ja ik kijk met half oog/oor hoor maar die naam heb ik wel eens gehoord volgens mij. Maar neemt niet weg dat het een vreemde naam is, zelfde als die andere 2 die je noemt!
Oh zou ik niet weten, ik ken dat programma niet. Maar dat zou wel kunnen verklaren hoe die ouders aan de naam komen.
Ik ben ook nog September, Shaked, Sinatra en Tesselschade tegen gekomen.... Allemaal meisjesnaam trouwens.
Nou ja Broos ken ik wel, maar Stoffer?!?!?! Ik vind dat toch echt wel heel erg zielig als dat iemand zijn voornaam is!
Ik had nog nooit van Broos gehoord, ik denk dan gelijk aan iemand die heel snel bijvoorbeeld zijn botten breekt, dan ben je ook broos. En Stoffer vind ik ook gewoon ronduit achterlijk, een 2e kind noemen ze dan zeker Blik .
och wat sneu zeg! Haha Stoffer en Blik tot het ook allemaal maar wordt toegestaan hé?! verbazingwekkend...
Hahahaha ja dat dacht ik ook toen ik de naam voor het eerst hoorde! Broos is erg broos! Zal wel van Ambrosius ofzo afgeleid zijn...?
Broer-Jan, geweldig!!! De volgende heet zeker Zus-Truus Wat mensen al niet verzinnen tegenwoordig he.. hihi
Je zult het niet geloven, maar hier heb ik de naam Stoffer minstens 2 keer gehoord. Al moet ik er wel bij zeggen dat het al oudere mannen waren. Zelf zou ik ook niet voor die naam kiezen, maar ja wie weet hebben ze hun kind vernoemd. Het is wat met die namen. Gelukkig vindt niet iedereen hetzelfde mooi. Heten we ook niet allemaal Klaas, Piet of.. vul maar in.