ohw dat pino een italiaanse naam is lees ik nu! okee!! wist ik niet maar het was een superblond ventje dus de italiaanse link was ook niet snel gemaakt hahahahaah
Hi meiden, Ik zal ook nog maar een duit in het zakje doen...... Toen ik in 8 jr geleden in het UMC was bevallen en op een kamer was gelegd kwam er later een marokaans meisje naast mij liggen. Beide bevallen van een zoon op 19 okt...vraag je toch naar de naam..ik dacht dat ik het niet goed verstaan had dus toen ik s'morgens naar de wc ging heb ik stiekem op het kaartje in het wiegje gekeken...maar het stond er echt: Aladin... Mijn oude buurman heette Jan-Dick....ik noemde hem altijd Jan met de korte achternaam.....kon ie wel hebben... Nu ben ik 35 weken zwanger van onze dochter.....zij krijgt ook een aparte naam waar wellicht vele over zullen vallen.....dus ik doe maar even mee: LOTUS Ik heb een brede rug, dus gooi je mening er gerust uit! Groetjes, Wendy
Ik vind Lotus juist een hele mooie naam! Ik hoor wel eens van mensen dat ze bij deze naam aan het wc-papier moeten denken, maar die associatie heb ik helemaal niet. Als ik al ergens aan moet denken dan is het aan het automerk Lotus, maar dat zijn moooooie wagens! Maar eigenlijk is dat meer als ik echt ga nadenken over de naam, of ik het ergens van ken zeg maar. Als ik zo de naam hoor, denk ik vooral aan een heel mooi, zachtaardig meiske.
Mijn oude buurman heet trouwens Leen Bakker. Niet echt een verschrikkelijke naam, maar ik vond 't wel grappig.
Haha, ja wij hebben hier een Albert Hein in de straat. Ook errug leuk En ver achternichtje van mij... Heeft twee kinderen Mus en Mees... Gok zomaar dat de 3e Merel gaat heten, of zou het gewoon keihard 'Jason' ofzo worden?? Dat zou ik dan wel weer humor vinden!! haha
Ik vind Lotus ook een coole naam! Ik denk dan aan een bloem. Kennissen hebben hun dochtertje ook zo genoemd! Echt apart.
Thanks meiden, wij houden gewoon ook erg van iets aparts, maar niet te........ Mijn man vond het ook stoer voor een jongen, maar daar had ik wel wat moeite mee...maar we krijgen een meisje dus probleem was snel opgelost
Verre kennissen hebben hun dochter PIETA genoemd...Vind ik ook echt niet kunnen Piet A, Piet B, Piet C en dan voor een meisje...
Wendy Je dochter krijgt een mooie naam. Ik stelde Lotus net voor aan mijn man als wij ooit een meid zullen krijgen en hij zei: Hmm niet slecht... Dus jij bent niet de enige die het een leuke naam vind
Hey meiden, ik hoorde er van de week eentje.. Heavenly , arme meid... Ze komt uit een oerhollandse familie, vandaar dat ik het zo stom vind.. Enne, om mij even bij mijn voorgangsters aan te sluiten, Lotus vind ik ook een leuke naam! Knuf Sookie
Neej vind Lotus geen mooie naam,, maar jah vind roos en madelief oowk niks,, denk gelijk aan bloemen,, Maar het hoort niet bij de Vreselijkste/lachwekkenste naam ooit daar zijn ze net iets te mooi voor