dat zeg ik ook weleens als ik een naam noem, die vriend dan afkeurt.. dan zeg ik: nou dan noemen we haar BZN, Baby Zonder Naam...
In mijn omgeving ken ik de namen: Kesz Kellisz Catho Doe Moon Unit Verder ken ik niet echt hele aparte namen. Wel de namen die je op tv natuurlijk hoort van al die bekende mensen nou dat zijn ook verschrikkelijke namen. Maar het is maar goed dat smaken verschillen natuurlijk! En 1 van mijn beste vriendinnen heeft haar zoontje Jexx genoemd, moest ik eerst aan wennen maar vind hem nu echt stoer!
Ik ken ook iemand die gewoon een normale voornaam heeft en dit zelf veranderd heeft in Bibi. Ieder zijn ding I guess. Ik vond haar gewone naam leuker... Ik vind vooral bepaalde naam combinaties grappig. Ken iemand die Aard van voren heet en Bij als achternaam heeft. Tsja... Ik heb ook wel eens gelezen dat mensen in Scandinavie hun kind een scheikundige formule (van 20 tekens ofzo) als naam wilde geven. En dat sprak je dan wel uit als "Jan" oid. Maar toch......
Hier staan trouwens ook leuke combinaties! Radio 3FM - 3fm - Zo heet je toch niet - De Schaamnaam Vooral combi's als Cor Netto, Izzie van Gisteren en Koos Busters vind ik erg lollig