Moulin rouge.......Bleeeggggggghhhhhh echt verschrikkelijk slecht ( vindt ik dan ) Dit was de eerste en enige film waarbij ik uit ellende de bios ben uitgelopen.
Uhhhh, Sleepy Hollow of Dark Shadows bedoel je, denk ik? Hoewel ik Johnny Depp meestal erg leuk vind (en dus ook in die 2 films hierboven) vind ik 1 van de aller aller allerslechtste films ooit toch wel Fear and Loathing in Las Vegas. Wat een vreselijk draak zeg. Ook waardeloos vond ik (oa!): Being John Malkovich Daylight The Hours De meeste Nederlandse films En dan is er er nog een serie acteurs die voor mij een garantie op een slechte film zijn, zoals Kate Hudson, Adam Sandler, Will Ferrel, Matthew McConaughy, Jennifer Aniston. Als zij in een film zitten weet je bijna zeker dat ie zwaar waardeloos zal zijn.
Alles met Brandon Fraiser. (Schrijf ik dat goed?) En inderdaad the curious case of Benjamin button. Al was het wel origineel bedacht, teeeeeeee lang!
Ik probeer eigenlijk altijd films helemaal af te kijken, maar dat is echt niet gelukt bij Kung Pow. Wat vond ik dat een slechte film zeg. En Long Weekend, helemaal afgekeken in de hoop dat er nog wat ging komen, maar nee hoor... Vreselijk! Verder vind ik de meeste haaien films echt helemaal niks en ik heb ook een afkeer van bepaalde acteurs met op de eerste plek toch wel Steve Carell. Krijg al de rillingen als ik die man zie.
O ja en Cloverfield vond ik ook niks aan. Gefilmd vanuit de acteurs..de beelden schoten alle kanten uit..vond er echt helemaal niks aan.
Zo ik hoef niet meer te reageren hahahah. Ik vind ze ook allemaal vreselijk. Ik mis alleen chuck norris nog
Rat race... Ik MOEST deze film zien van m'n vriend. Die was zooooo grappig! Hij was alleen vergeten te vertellen dat hij - toen hij de film had gezien - dronken en stoned was... Wat een vreselijk flauwe niet grappige film. M'n vriend kon er in nuchtere toestand vervolgens ook niet om lachen. Voordat ik heel zp over me heen krijg. Dit is al jaaaaaren geleden! Mijn vriend drinkt soms nog eens een biertje maar dat is dan ook alles.
De laatste film waarbij ik echt dacht: please laat het over zijn dan kan ik weer wat nuttigs doen met mn leven, was Magic Mike. Maar kan er nog heul veul meer bedenken.
Meen je dat?? Dat is een van de beste films aller tijden! Wel erge beelden, maar het verhaal is zo prachtig. Dat die man alles op alles zet om in leven te blijven en zijn familie te redden. Ik vind de films van Sandra Bullock en Jenifer Lopez altijd zo saai. Films van schwarzenegger, Van Dam, Jackie Chan etc ook altijd waardeloos. KOmt een vrouw bij de dokter vond ik zo'n deprimerende film, maar meer ook ranzig met al die seksscenes. Die scenes besloegen bijna de hele film En het einde dan. Gaat hij gelijk na haar overlijden die andere vrouw bellen om haar uit te nodige op de begrafenis
Starship Troopers 3. Het plot had ik in de eerste 5 minuten al door, acteerwerk was niet bestaand, en de Christelijke boodschap werd letterlijk je strot in geramd. Yuck! Hancock. Vreemd verhaal en onsympathieke karakters. Home Alone, alle versies. Kan dat jochie niet uitstaan! Er zijn er nog wel meer, maar dit is wat het eerste bij mij opkomt. Leuk, even gal spuwen
En leuk om te lezen hoe hard smaken verschillen. Ik vind Moulin Rouge bijvoorbeeld een prachtige film. Iedere keer weer zit ik te janken op het einde
Hahaha en ik vind dat één van de beste films ooit. Ik hou van die drugs films, fantastisch. Net als Trainspotting ( op 1 bepaalde scene na, brrrr ).
the lord of the rings, bahbah wat een film! iedereen vond die zo geweldig goed dat ik hem ook maar eens ging kijken, ik heb er 3 dagen over gedaan, ik viel contstant in slaap, 1e film ooit waarbij in in slaap ben gevallen maar ik wou hem perse afkijken omdat ik wou begrijpen wat mn er nou goed aan vond,.... ik begrijp het nog niet,....
Hahaha lachen zeg ! Nav van mijn topic een tegenovergesteld topic, leuk. Eindelijk iemand die er net zo over denkt als ik wb de film 'komt een vrouw bij de dokter', ik durf het soms niet eens uit te spreken aangezien de hele wereld het een fantastisch geweldige film lijkt te vinden... ehum. Ik denk er net over als jij ! Verder snap ik dus echt niet wat 'the shawshank redemption' bovenaan een filmlijst doet, kan me niet indenken wat er zo boeiend is aan die film. Hetzelfde denk ik over the green mile waar iedereen het altijd maar over heeft. Blijkbaar hoor ik duidelijk niet bij de gemiddelde mens Verder vind ik alle horror-films vreselijk en echt enge thrillers en acrtiefilms ook. Er is al zoveel ellende in de wereld waarom dan ook nog van die rotfilms, wat voegt dat toe ? Maar inderdaad is dit dan weer mijn mening.
whaha ik ben britney fan sinds het begin, ik heb die film toen wel 20x gezien maar ik moet wel toegeven dat de acteerprestraties niet zo geweldig zijn, op zijn zachts gezegd
Yesh!!! Ook ik heb een schijthekel aan twilight, wat een bagger films zeg, ik kwam niet verder dan de helft van het eerste boek. Ik kan die Kirsten Steward niet uitstaan, ze kan echt niet acteren, ik wil ook geen enkel film van haar verder zien. Wat een rot kop heeft ze zeg =P En idd die Robert Pattinson ziet er ook niet knap uit ofzo :/ ik snap die fangirl gedoe er om heen ook echt niet. Verder haat ik films die dan zoeen rot einde hebben waarvan je dan zelf zit ''mag ik 2 uur van mijn leven terug!'' omdat het gewoon zonde was om achter af de film te kijken =P maar Alles met Kirsten Steward spanden echt de kroon van Vreselijkste film allertijden voor mij! =P