Ik ben eigenlijk een fan, maar hier moest ik toch wel even om lachen DiCRAPpio hahaha. Ik vind hem zwaar onderschat. Vreselijkste film, hmmm....ik ga er even over nadenken!
Nou ik vind mr Bean ook om te kotsen vind er geen hol aan echt niet en hij is nog super lelijk ook. Eng mannetje om te zien. En Bruce ja idd lekker ding haha.
De film mama Mia spant de kroon. Ik vond hem van begin t.ot einde tenenkrommend! Sint (nl horror) vond ik ook afschuwelijk Verder: ps. I love you, serendipity, 27 dresses.. Eigenlijk alle mierzoete romkoms
degene die deze site heeft gemaakt houdt alleen maar van grote blockbusters! wat een ******! death proof een slechte film?? geweldige dialogen zul je bedoelen! the imaginarium of doctor parnassus is een geweldige film!! terminator salvation? geniaal!
The Inglorios Bastards en The talented mister Ripley. En verschrikkelijk.... O ja en De laatste dagen van Emma Blank ook echt gruwelijk..
Ik moet toch zeggen de Twilight reeks, al heb ik ze niet allemaal gekeken. Echt, ECHT, ik heb m'n best gedaan om niet met vooroordelen naar die films te kijken, maar het heeft me 2 pogingen gekost om de eerste film af te kijken... Dat hele 'kijk niet naar mij, ik sparkel in het zonlicht. Ik ben vreselijk ' Maar toen heb ik vandeweek toch Eclipse opgezet, die was op TV. Ik kwam in de volgende dialoog terecht: Bella: Ik wil met je naar bed Edward: Nee... dat kan niet... Bella: jweeeeeeeeeeel Edward: Nee, dan ga je dood Bella: Ah, toe nou, dat zal toch wel meevallen! Edward: ...nee... het kan echt niet... Bella: We kunnen het toch Proberen? Edward: Nou oke dan. Bella: *uitdrukkingloos gezicht* *Zoenzoenzoen* Bella: Wat is er Edward: Probeer niet steeds m'n kleren uit te doen Bella: Maar... Edward: Nee we doen toch geen sex, ik wil eerst met je trouwen ...Toen ben ik maar naar Comedy Central overgestapt.
toen ik zag dat de vampieren gaan glitteren zodra ze in de zon komen, ben ik afgehaakt bij de Twilight films.. wat een tegenvaller! maar zijn toch eigenlijk ook meer tienerfilms? voor volwassenen zijn ze veel te soft!
Ik geef elke film wel een kans. Dus ik kan niet zo 1,2,3 opnoemen wat ik verschrikkelijk vind. Zoals eerder genoemd, Jackie, Arnold, Jean Claude etc etc hoeft van mij ook niet echt. Ik verbaas mij wel dat twilight zo afgekraakt word. Jullie weten toch wel dat de boeken, en dus uiteindelijk ook de films, gemaakt zijn voor jongeren? Pubers..? Nou goed.. ik kan er wél naar kijken. Heerlijk gedachten uit en lekker naar inhoudsloze tv kijken. Nu zag ik ook Magic Mike voorbij komen als hoog-gaap-gehalte-film? Meiden ... echt? Iedereen die deze film heeft/gaat zien doet dat echt niet voor et verhaal hoor... whahaha Verstand op nul en mannelijk vlees keuren. Héérlijk! Geinig hoe smaken kunnen verschillen. Ik hou zelf enorm van films als Inglorious Bastards, Trainspotting, Fear and Loathing, Inception en noem maar op... Maar van tijd tot tijd ook heerlijke hersenloze 'zooi' ..
Bijna alles van Quentin Tarantino kan mij ook wel bekoren. Ik vind pretentieuze films eigenlijk het ergst. Die heel wat beloven en in hun hoofd halen maar het komt er gewoon niet uit. Zoals Komt een vrouw bij de dokter. Blaaaaaah!!
Ja ik vind het ook een hele goede film. Maar die scene ( met die baby ) kan ik niet meer zien nu ik moeder ben.
Whahahahahahahha heeeeeeeerlijk!!!! Snap de hype van sparkley vampires ook niet en dan dat uitdrukkingsloze gezicht van die Bella brrrr. Ali met Will Smith, vond ik echt een bagger film daarbij ben ik dus in de bios in slaap gevallen...veel te langdradig
Leiliana: de twilight films zijn voor tieners okay, blijkbaar houden die wel van saaaaie films. Pff ik kwam er niet doorheen, terwijl ik de boeken nog wel okay vond. Misschien ook omdat ik die kirsten huppeldepup zo irritant mens vind.