gisteren is mijn vader overleden. en vanochtend positief getest. vreugde en verdriet liggen dicht bij elkaar.
Jeetje...wat dubbel zeg.. Gecondoleerd met dit enorme verlies. En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Zou het allemaal even rustig laten bezinken. Sterkte!!
Jeetje wat een contrast....veel sterkte kracht en liefde in deze moeilijke tijd.. hopenlijk brengt jullie wondertje verzachting dikke knuffel en natuurlijk ook proficiat
Gecondoleerd en gefeliciteerd ... Dat ligt heeeel ver uit elkaar, en toch ook weer heeel dicht bij! Ik wens je veel sterkte toe met het verlies van je vader, en ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt !
Wat ontzettend moeilijk moet dit zijn. Ik wens je veel sterkte met het verlies, maar ook veel geluk met het nieuwe wonder.
Wat liggen vreugde en verdriet soms toch dicht bij elkaar. Heel veel sterkte met het verwerken van t verlies van je vader en heel veel geluk gewenst met jullie kleine wonder!
Jeetje je zult wel in een emotionele achtbaan zitten de komende tijd... Heel veel sterkte met dit ongelooflijk zware verlies en toch ook gefeliciteerd met je zwangerschap!
Heftig hoor.... gecondoleerd met het verlies van je vader. veel sterkte toegewenst in deze tijd. Hoop dat dit kindje je kan helpen door deze moeilijke tijd te komen. Gefeliciteerd met je zwangerschap
Pff wat een dunne lijn dan ..gecondoleerd met je vader. En gefeliciteerd met je zwangerschap hopelijk kun je er ook troost uit halen. Veel sterkte
Sterkte met het verlies van je vader. Laat deze kleine je door de moeilijke tijd heen helpen... Geniet van het wonder in je wanneer je daar klaar voor bent.
Jeetje dat is zeker dubbel! Gecondoleerd met het verlies van je vader en toch ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat dit mooie nieuws je kan steunen in je verdriet
Gecondoleerd met het verlies van je vader, en toch ook gefeliciteerd met de positieve test.. Wat een achtbaan van emoties.. Maar wat bijzonder..
Wat ontzettend dubbel. Gecondoleerd met het verlies van je vader, wat zal dat een gigantisch gemis zijn. Sterkte! Maar gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik wens je veel geluk toe met dit mooie wondertje.
Gecondoleerd met je vader.. Dat hij nu de beschermengel mag zijn van je wondertje in jouw buik..Gefeliciteerd met je zwangerschap hoop dat het kwaaltjesloos mag verlopen en dat je wel kan genieten van dat mini mensje wat in jou groeit