Wat was dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Poemelke, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hoi Dames, zoals jullie kunnen zien aan mn onderschrift.... overtijd..
    ik heb afgelopen maand ovulatietesten gedaan, maar op de een of andere vreemde manier heb ik in de ' berekende periode' niet echt duidelijk mn eisprong gevonden, ik ben dus na anderhalve week ook opgehouden met testen, heb de testen aan een vriendin laten zien en zij dacht wel 1 positieve te zien... nja goed ondertussen dus nog steeds niet ongi...
    waar het topic nu voor geopend is... ik had vanmorgen tijdens afvegen een heel klein beetje bruine slijm op mn wcpapiertje....
    eigenlijk dacht ik dat mn ongi eraan kwam.... nou niet dus! de hele dag naar de wc gelopen, maar niks he!
    Normaal als ik wat bruinverlies heb komt een uurtje daarna sirect mn ongi...!
    heb wel sinds voorgister beetje krampen heel af en toe..
    testen van donderdagochtend was weer negatief (2de test)

nou lang verhaal geworden maar goed wat denken jullie? een innesteling zou toch allang geweest moeten zijn?

xxx

2. wildsphinks

23 nov 2008
    38
    0
    0
    danslerares
    ugchelen
    hallo poemelke,

ik dacht, laat ik toch maar even reageren. ik herken het verhaal van jou. dat bruin verlies en overtijd (ik 8 dagen) had ik ook. helaas werd ik snel daarna ongesteld.
    Gewoon nog even afwachten helaas..... succes meis... hoop natuurlijk dat je een positieve test in handen krijgt...
    liefs, Mir

Deel Deze Pagina