Vriend alleen stappen

Discussie in 'De lounge' gestart door Sam86, 5 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    @sidmick: ik ben het helemaal met je eens. Ook ik ben al eens bedrogen in een relatie, maar ik vertrouw mijn partner wel volledig, waar hij idd ook recht op heeft. Is vertrouwen en eerlijkheid niet juist de basis van een relatie? Ik zou zonder vertrouwen geen relatie met iemand kunnen hebben.

2. MiriamKlaas

10 mrt 2008
    63
    0
    0
    nou ja ik zal het ook niet leuk vinden als er 1 of ander wijf tegen mijn vriend staat aan te rijden! dat heeft niets met vetrouwen te maken ze zegt toch ook helemaal niet dat ze hem niet vetrouwd?
    of begrijp ik het nou verkeerd?

3. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ik ben niet alleen alleen door mijn ex bedrogen, maar door meerdere mensen. Vandaar dat het bij mij om het vertrouwen in het algemeen gaat, en niet specifiek om het vertrouwen in mijn vriend. Dus helaas werkt bij mij het 'nieuwe ronde, nieuwe kansen'-principe niet.

4. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Dit heeft verder niks met vertrouwen te maken. Het rijden is een principe kwestie. Bah denk maar niet dat ik hem zaterdag heb aangeraakt. Dat meisje heeft met haar kruis over zijn been heen zitten schuren.

Natuurlijk vertrouw ik hem, maar er is altijd een angst als je in iedere relatie bent bedrogen. Dit zou ik alleen al uit principe niet doen...

5. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Mijn vriend gaat vaak alleen naar de kroeg, ook omdat ik voorheen wel eens op zaterdag avond werkte. We gaan ook vaak genoeg samen weg, en ik ga ook wel eens met vriendinnen op pad. Dat vind ik heel normaal.
    Bedenk wel dat als iemand dronken is, ze dingen heel anders ervaren. 'De hele tijd' tegen zijn been aan schuren, kunnen net zo goed maar 5 minuten zijn geweest ;) Dat hij het dan niet leuk vind als jij eens met vriendinnen weg wil, vind ik een beetje apart, dan moet hij ook keurig thuisblijven als jij niet weg wilt.

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Tja, t is dubbel vind ik.
    Tuurlijk moet je binnen een relatie af en toe een keer apart moeten kunnen stappen.
    Maar als de afspraak was dat hij t NIET zou doen en NIET zou drinken, dan vind ik t een ander verhaal. Plus t feit dat ie dus een ander laat bellen om te zeggen dat ze gaan stappen, dat vind ik wel erg laf hoor. Dan nog het rijverhaal erbij, dan zou ik ook wel ff pissed off zijn!

Als mijn man gewoon van te voren eerst overlegd of t goed is dat ie gaat stappen, dan maakt t mij geen drol uit. Maar als ie zegt wat bij een vriend te gaan drinken en dan bijv tegen de ochten ladderzat thuis komt zonder dit te melden.,...NO WAY!

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Sorry maar je schrijft een paar berichten hierboven zelf: "ik vertrouw otto, maar niet dronken otto" Toch beetje vertrouwens kwestie denk ik dus.
    Maar ik zou ook pislink zijn als hij iemand anders zou laten bellen. Is er een reden dat hij dat heeft laten doen (bv. vind je het nooit leuk als hij alleen gaat stappen?)
    Mijn ervaring uit mijn omgeving is wanneer jij je partner "strak" houd en angstig wantrouwd door ervaringen uit het verleden je hem juist wegdrijft van je.
    Als je hier echt zo'n issue van maakt kan ik me zo voorstellen dat hij de volgende keer na het stappen helemaal niet meer verteld met wie hij was en wat er is gebeurd.
    Ik zeg altijd maar zo, je moet je pas zorgen gaan maken als ze dingen voor je gaan verzwijgen ;)

8. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

maar met wraakschiet je toch ook niks op of wel? je bent geen klein kind meer!
    mijn vriend mag van mij best gaan stappen alleen doet die alleen niet, en ik ben wel een paar eer weg geweest zonder hem.
    het is echt een vertrouwens kwestie denk ik hoor!

en over het vertrouwen of vreemdgaan iedere man is anders, tuurlijk ben je achterdochig, maar ze zijn niet het zelfde.

wij waren een keer stappen toen gaf mijn vent een elleboog op een meid der hoofd,toen gaf die der een kus op der wang ach ja lekker belngrijk.

ik heb een keer gehad met een jongen die begon tegen me aan te rijden, en met me te flirten toen mijn vriend van de wc kwam pakte ik mijn vriend op zijn mond hahahah hij was meteen weg :D

wij hebben echt wel afgesproken waar onze renzen zitten.

9. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Hoe jij het verteld zou ik ook boos zijn!
    Mijn vriend gaat vaak genoeg alleen stappen, maar doet deze dingen absoluut niet.
    Hij drinkt wel maar weet dondersgoed waar hij mee bezig is. Daar vertrouw ik hem 1000% in.

Maarrr hoe meer jij hem daar over tegen gaat werken meid, hoe verder jij hem van je af duwt.

10. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Zoals ik in het andere topic ook heb verteld word hier NIET apart op stap gegaan. Ten eerste willen we dat beide niet, en ten tweede zou ik het ook niet oke vinden. Maar gelukkig begrijpt hij het volledig daarin dus geen ruzie erover.

Waar ik in dit verhaal vooral boos om zou wezen is het feit dat hij beloofd niet te gaan en beloofd niet te drinken en dan WEL doen grrrr.. En over dat wijf.. zou echt pissed off wezen en de kans op stappen alleen zou dan helemaal verkeken zijn.

Maar mijn visie over het hebben en onderhouden van een relatie ligt wellicht anders dan de meeste hier

11. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ach ik vind dat het moet kunnen hoor om apart te gaan stappen. Ik heb ook wel eens zin in een meiden avond en lekker ouwehoeren en mijn man heeft ook wel eens zin om met zijn maten te gaan ouwehoeren. En daar wil ik dan echt niet bij zijn :)

Ik zou er goed met hem over praten. Geef aan dat je je er rot over voelt. Enne wraak helpt niets hoor ;)

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ligt eraan wat je onder stappen verstaat. Ik versta onder stappen echt naar een club gaan. Mijn vriend heeft daar zelf weinig trek in maar zou het best mogen van mij, al zou ik het niet zo leuk vinden als hij zonder mij zou gaan maar dat heeft niks met vertrouwen te maken meer dat ik ook gewoon mee zou willen omdat ik dat leuk vind.
    Maar naar de kroeg ofzo boeit mij niet alleen doet hij dat gewoon niet. Ik ben eerder degene die naar de kroeg gaat met een vriendin ofzo, ookal is dat nu alweer een hele tijd geleden.
    Ik weet ook dat mijn vriend zich dan niet lam zuipt want hij drinkt amper die tijd heeft hij nu wel gehad.

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wij stappen wel apart, no problem, dat even terzijde, moet ieder voor zichzelf weten!

Maar; ik snap niet dat als je er moeite mee hebt, je vriend je dan ook nog gaat vertellen van dat mooie jonge, slanke, blonde ding dat tegen hem aan stond te rijden.

DAAR zou ik kwaad om zijn, en om het feit dat hij zelf het lef niet heeft om te bellen!

14. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Precies.. en er ook nog bij vertellen dat ie er opgewonden van raakte! Mijn god...
    Ik zou dit ook niet gepikt hebben.

Lekker voor je zelfvertrouwen ook. :(
    Mijn vertrouwen zou toch wel geschaad zijn. Hij heeft gewoonweg gelogen en je gaat toch denken bij de volgende keer; als ie maar niet weer dit of dat... logisch toch?

Of je had eigenlijk het tegenovergestelde moeten reageren, wat hij totaal niet verwacht.
    Zo van; " weet je zeker dat het een wijf was?", of "geeft niks joh, je hebt haar toch wel flink gepakt??" Kijken wat ie dan had gezegd... :D

15. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

mag ik ff 1 opmerking maken en niet boos worden,maar heeft die dit niet gezegd om jou te plezieren, omdat je door bleeft zeuren.

als ik na 3x ruzie er over te hebben gehad zou ik ook iets verzinnen om er vanaf te zijn!

16. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    @ Anstefay ja dat heeft hij inderdaad gezegd om mij nog iets verder op de kast te jagen.

Ik ben echt wel heel ver gegaan hoor met boos worden. Gelukkig zijn de jongens die met hem mee zijn geweest vrijdag, gister even langsgekomen. Ook daar weer dubbele verhalen. Ze waren er zelf bij, maar zeiden allemaal andere dingen. Uiteindelijk heb ik de hond gepakt en ben ik een uur door de regen gaan lopen. Toen ik thuis kwam was alles glashelder. Ik denk dat het allemaal wel mee is gevallen, maar omdat het de eerste keer is dat hij in zo'n situatie terecht kwam in onze relatie werd hij heel onzeker in het vertellen wat er nou precies is gebeurd.
    Als je dan ook dingen achterhoudt om mij te besparen.... Ben je toch wel een beetje fout.
    Hij begrijpt nu ook waarom ik boos was. Helaas word ik alleen zo'n maf mens als ik het idee heb dat hij vreemdgaat. Ik had nooit van mezelf verwacht dat ik het hem zo moeilijk zou maken. Dus qua fouten maken... zitten we allebei wel fout.

We gaan 22 mei naar Berlijn om te stappen naar een concert van Blutengel. Stapavonden prima, maar in vervolg ga ik wel mee.:D

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Mijn partner gaat wel vaker alleen uit (hij is dj dus hij zal wel moeten hihi) maar ik vind dat totaal niet erg, maar weet dan ook 100% zeker dat er geen meiden tegen zijn been aanrijden :(

Ik zou nog bozer zijn geworden dan jouw hoor in deze situatie, vind het niet kunnen dat hij dat heeft toegelaten!

Het is een vertrouwenskwestie om je partner alleen te laten gaan, en ik vertrouw hem echt niet blind hoor (niemand is 100% te vertrouwen) maar ik denk dat je heel erg op je gevoel af moet gaan. Als jij al een naar gevoel hebt bij alleen stappen, is de relatie dan wel voor 100% goed? Komt dit doordat hij werkelijk niet te vertrouwen is of omdat je onzeker bent over jezelf? Als een vent dronken is, hoort hij dit soort dingen ook niet te doen, mijn vent (als hij dronken is) begint hij tegen iedereen te vertellen hoeveel hij om mij en zijn kinderen geeft en oke, hij is wat liever tegen andere dames (is hij altijd wel, maar hij raakt ze in een dronkenbui wat meer aan) maar alle dames krijgen te horen hoe gelukkig hij is!

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Daarbij wil ik nog even kwijt, als een man vreemd wil gaan dan gaat hij vreemd. Als jij hem verbied uit te gaan alleen, zal hij op zijn werk vreemdgaan of waar dan ook, zo moeilijk is het niet, tegenwoordig al helemaal niet met het internet!

Ik denk altijd, des te strakker je hem houd, des te meer hij vreemd wil gaan. Daarbij keur ik het absoluut niet goed dat hij iemand tegen zich aan heeft laten rijden, dat snap ik totaal niet. Als man vind ik dat je dan moet aangeven of zeggen dat je daar niet van gediend bent!

19. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    @missym

Nee onzeker ben ik allang niet meer en ik heb echt vertrouwen in onze relatie, maar er is toch dat nare onderbuikgevoel geweest. En dat klopte achteraf! Hij heeft gewoon een belangrijk deel aan informatie achtergehouden en toen dat eenmaal bloot op tafel lag was dat nare gevoel praktisch weg. Hij heeft dingen gedaan die een jongen van 17/18 als vrijgezel in de kroeg doet. Ik vind niet dat een man van bijna 29 dat soort dingen hoort te doen. Al helemaal niet als hij in een relatie zit.... HIj heeft het wel de hele avond over mij gehad en de dames in kwestie weten allemaal dat hij een relatie heeft. 16 mei ontmoet ik de dames ook dus ben ontzettend benieuwd :D

20. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    nee ik verbied hem niks. Hij dacht mij blij te maken door te zeggen dat hij nooit meer zonder mij ging stappen, maar dat is niet de bedoeling. Ik wil hem absoluut niet aan een ketting gooien, maar ik zal de eerste paar keer gewoon mee gaan. Ik ben namelijk zelf niet zo van het stappen. Ik werk +/-100 uur per week met kinderen en ik ben gewoon kapot als ik zaterdag op zondag krap 24 uur vrij ben! Ik zie het dan niet zitten om me als 23 jarige te gedragen in de binnenstad... Dus ik zal de komende maanden wat minder gaan werken. Althans dat ga ik proberen:D en dan maar eens kijken of het allemaal echt nog zo leuk is in de binnenstad...

Deel Deze Pagina