Mijn man mag ook gerust een keertje gezellig gaan stappen met z,n vrienden. Ik hoef ook echt niet overal bij te zijn. Ik vertrouw hem ook voledig. En ik heb ook zoiets je moet allebei ook een beetje een eigen leven hebben toch. Ik ben een tijd terug een weekend weggeweest met een paar vriendinnen, en savonds ook gezellig op stap geweest. Mijn man zei tegen mij nou schat veel plezier geniet ervan. En mijn man is afgelopen weekend ook een keertje op stap geweest met een paar vrienden, prima toch. En dat hij op de avonds een biertje teveel op heeft, daar kan ik ook niet echt wakker van liggen. Ik moet wel er even bij zeggen dat dat niet heel vaak voorkomt. Maar als hij een keer met een paar vrienden ergens wat wil drinken ben ik nog geen seconde bang dat hij vreemd of zo zal gaan.
Ik vind het geen probleem als mijn vriend gaat stappen en dan dronken wordt. Sterker nog, mijn vriend blijft nooit nuchter als hij gaat stappen. natuurlijk is het helemaal niet leuk als er een blonde schone tegen hem aandanst en al helemaal niet als hij daar dan opgewonden van wordt. Maar laten we eerlijk wezen, het is en blijft een man. Alle mannen die zeggen dat ze daar niet opgewonden van worden zijn of homo of liegen. Hij heeft het tenminste eerlijk gezegd. dat is al heel wat. Hij had ook zijn mond kunnen houden. Ik moet zeggen dat ik ook veel onzekerder ben sinds ik zwanger ben. Ik voel me net een dikke olifant. Daarnaast heb ik ook geen zin in seks en dat doet pijn, dus ik word erg verdrietig en onzeker als mijn vriend naar andere vrouwen kijkt. Alhoewel ik weet dat hij niets zal doen. Ik heb hierover met hem gepraat en aangegeven dat ik daar nu moeite mee heb. het is belangrijk dat je vriend je hierin serieus neemt. Dat is al het halve werk. Meid, hij kruipt weer bij jou in bed dus jij bent zijn vriendin. en je moet maar zo denken, jij bent veel leuker!
Nou..Ik vind iemand tegen je aan laten rijden en toestaan dat je daar zelf opgewonden van word terwijl je bezopen bent niet vreemdgaan, wél vind ik het een beetje respectloos naar je vriendin. Ik bedoel..wat voor signaal geef je daarmee af? Niet alelen naar die slut die dat deed, maar bijvoorbeeld ook naar TS haar vrienden die met hem mee waren? Ik zou het waardeloos vinden als mijn vent zoiets zou accepteren/toestaan en zichzelf zelfs de gelegenheid zou geven er opgewonden van te worden.. No way dat ik het in dat geval zou willen weten iig! Dus ik vind het eerder respectloos en beschamend richting TS tegenover haar vrienden en anderen die haar kennen en weten dat hij een relatie met haar heeft. Als mijn vriend dat zou doen zou ik me mn ogen uit mn kop schamen voor hem.. Maar alleen stappen vind ik prima (stimuleer t juist, hij doet ut nooit) en een beetje aangeschoten worden óók. Straalbezopen thuiskomen dan weer niet, maar da's de burgertroel die in mij zit sinds ik mama ben