Hoi meiden, ook wij zijn opzoek naar een naam, maar t is moeilijk! Mijn vriend is antilliaans (weet niet of er hier meer zitten) ik wil absoluut geen namen als, nora, emma, suus etc! Wij gaan wel voor de iets wat apartere namen de namen die we al hebben Zijn Meiden: Ivy Rose Genesis Avery Vajenna Marly Jongens hebben we nog niet veel omdat mijn vriend bijna niks mooi vind, een paar: Bentley Dario Farley Isaiah Jullie nog namen die in dit rijtje zouden passen?
Azarja, Bodhi, Caelius, Carlos, Cayden, Devin, Diëm, Dominik, Elijah, Fender, Gideon, Jaroah, Jesiah, Joshua, Kenzo, Lazzaro, Lester, Lutein, Maxim, Nathan, Nikola, Nolan, Odin, Otis, Quirijn, Revi, Rivano, Rivas, Romijn, Silvan, Sebas, Stian, Tobian, Tyrell, William, Xander, Xavier, Yannick, Zeger Alaïa, Amaris, Amé, Anaïs, Aster, Ariana, Audrey, Carolin, Celia, Danica, Dolijn, Elea, Eliora, Elodie, Elora, Enola, Enora, Evanna, Evelijn, Fiola, Fiora, Ilayza, Irina, Isaura, Inoa, Julot, Lendra, Lilian, Loïsa, Loréa, Madée, Marente, Melia, Melua, Muriël, Oletha, Philine, Quinthe, Rhodé, Riley, Riona, Sheryl, Soleil, Sophéa, Velize, Vesper, Vianne, Violet, Willa, Zara
Wat vind je van : Jongens namen: Jerome, Kaylen, Jesayah, Orfeo/Orfedo (m'n favoriet) Meisjes namen: Jayda, Lelani, Shadee, Cherelle. Raiyah.
Kalani Melua Jaleesa Brianna Selah Charity Vienna Leyla Kelsey Shelby Kendall Jamlla Harper Jazzlinn Candice Felicity Chiara Sierra Jula Divera Maylinn rose Morgan Laine Shantely Janoah Sanjay Ferrence Moreno Jethro Bradley Teccoa
Mijn vriend en ik zijn van plan (ook al is het nog vroeg) om Ivy Rose voor een meisje aan te houden. Past ook mooi bij de achternaam O.lbina
Ivy Rose is een mooie combi! Voor een jongen misschien: Vinz Tycho Quinten Xavi Dairon Révin Boy Rocco Chévano Jaivey Morris Jace Tiago Kylian Givan Dante Ysairo Yannick Jayvano Diego
Bij de meisjesnamen inderdaad Ivy Rose! Prachtig. Roepnaam wel Ivy dan. Van de jongensnamen vind ik Isaiah het leukst. Elijah ook een optie?
Jayvano vind ik weer een beetje ordinair? Worden zie zoveel kinderen tegenwoordig met die klanken. Isairo en thiago vind ik wel heel mooi!
Van de meisjesnamen vind ik Ivy Rose en Marly wel leuk (misschien is Marlee leukere schrijfwijze). Bij Avery moet ik aan die computeretiketten denken, Vajenna lijkt op vagina. Dario en Isaiah vind ik leuke jongensnamen. Bentley is een auto, Farley zijn babykoekjes. Wat vind je van de namen Rósario, Bethany, Mae Britt, Gloriana, Dewi, Charlène voor een meisje. En Diogo, Sebastiano, Ben Joel, Miko voor een jongen?
Marlie vind ik erg leuk! Ivy ook wel, rose erachter als een naam vind ik minder. Imani vind ik persoonlijk echt geweldig!! Jada ( djeeda of djaada, super) Voor jongen zou ik gaan voor elijah Ilaj Mikai