Vriend bedriegt mij al een half jaar..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anoniempje91, 2 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Unexplainable

Unexplainable Actief lid

15 nov 2014
    224
    16
    18
    Vrouw
    Ach meid, kies voor jezelf en je dochter. Jullie verdienen beter. Dit kan alleen van kwaad tot erger gaan. Blijkbaar heeft hij toch ergens de drang om dat soort dingen te doen en dat kan alleen maar erger worden. Wat als jij straks hoogzwanger bent, waar en hoe zoekt hij het dan? Ik zou niet af wachten totdat hij de verleiding weer niet kan weerstaan..

Sterkte

2. lies276

lies276 Niet meer actief

Heel eerlijk: ik denk niet dat deze man zijn leven gaat beteren.
    iedereen kan een misstap maken en ik vind dat ( bijna) iedereen een tweede kans verdient, maar hij heeft je nu al meerder keren voorgelogen en je zwangere vriendin, in zo'n kwetsbare periode beduvelen is voor mij de limit!
    Goed dat je even afstand neemt. ik hoop dat je een goede keus kunt maken als je een beetje tot rust bent gekomen bij je ouders.

3. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ik heb ooit ook met zo'n man gedate. Vrijgezel ja,ja tot ik huilend zijn vriendin aan de telefoon had. Ze had heel fijn gesprek met me en heeft hem de bons gegeven. Na half jaar kwam ik die gast weer keer tegen en hebben we een open lat relatie gehad. (wat hij heel moeilijk vond) na jaar had ie zijn droommeisje gevonden en ging voor haar. 2 weken later stond ie weer bij mij voor de deur.
    Moraal van het verhaal: die jongen veranderd nooit. Spanning op blijven zoeken vinden ze leuk en eenmaal de buit binnen verdwijnt ze in stoffige kast. Zo'n vent is geen relatie materiaal om een toekomst mee op te bouwen.

Kies nu voor jezelf, kom tot rust en laat hem in zijn sopje gaar koken.

4. Anoniempje91

28 okt 2011
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Sinds afgelopen dinsdag bij mijn ouders, heb ze (nog) niks verteld over de situatie. Dinsdag heb ik hem nog even kort op de app gesproken, en sinds gisteren even lekker geen contact. Morgen ga ik weer naar ons huis, moet sowieso spullen halen als ik besluit nog bij mijn ouders te blijven..

Veel nagedacht natuurlijk en ik ga morgen eens goed met hem praten en hoop dat die alles kan en wil vertellen wat hem allemaal wel niet dwars zit. Kennelijk loopt die het niet alleen bij mij te verklooien, maar ook op zijn werk schijnt die al een tijd niet zichzelf te zijn met, als die niet veranderd, ontslag tot gevolg. Hij had dus al aangegeven dat die in therapie wilt en daar zal ik hem dan ook in steunen voor bestwil van ons kindje. ALS die echt, maar dan ook écht 100% volledige inzet geeft in therapie en er heeele goede afspraken tussen ons gemaakt kunnen worden wil ik hem eventueel, langzaam nog een soort van kans geven. In de zin van we zijn niet bij elkaar en niet uit elkaar, meer een pauze om te kijken hoe dat uitpakt. Gaat die in die tijd nog één keer de fout in dan pak ik mijn spullen en ben ik weg, dat is een belofte die ik met mezelf heb gemaakt. Heel veel van jullie zullen nu denken dat het een domme keuze is omdat ik hem al meerdere malen heb vergeven, maar omdat hij bereid is om in therapie te gaan geef ik het nog één laatste poging. Hij heeft nog nooit hulp gezocht voor zijn problemen, net zoals ik dat jaren niet voor mijn problemen had gedaan. Iedereen reageert anders als die niet om kan gaan met zijn emoties, dit is zijn manier om er mee om te gaan. Heel kwetsend, maar het is niet anders. Nogmaals, ik probeer het absoluut niet voor hem goed te praten maar ik probeer hem te begrijpen. Al gaat het over een paar maanden toch weer fout zal ik even in de shit zitten en zal ik "i told u so" naar me hoofd geslingerd krijgen, dat is dan mijn foute keuze geweest.

Ik waardeer alle berichten enorm, bedankt allemaal. Met of zonder hem, zolang ons kindje maar een goed en gezond leven tegemoet gaat.

To be continued...

5. olgademuurbloem

olgademuurbloem Actief lid

3 apr 2014
    163
    0
    0
    Ben zzp'er in de zorg en doe dit met passie en lie
    Roosendaal eo
    Succes meid!

Het is jouw leven. Wij kunnen niet op een forum zeggen Ga Van hem af! !! Want ik zit vanavond gewoon naast mijn eigen vent op de bank en jij bent alleen.

Je komt over alsof je echt je definitieve kans geeft en ik hoop dat je dat ook meent. Voor jezelf en het kindje want dat is het belangrijkste.

Nogmaals succes!

6. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    succes meid, volg je hart #knuffel#

7. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Weg ermee!!

8. pattyxx

pattyxx Actief lid

12 dec 2014
    130
    0
    0
    mijn mening je kunt het aard van het beestje niet veranderen en het is niet een fout wat hij heeft gemaakt maar meerdere.
    het is moeilijk maar je moet je afvragen kun jij dit je hele relatie aan hij zal echt niet veranderen anders had hij dat de eerste keer wel gedaan

9. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Heel veel succes. Na mijn idee heeft hij al genoeg kansen gehad maar het is jouw keus ik hoop voor je dat hij of veranderd en anders dat je zelf de weg vind om lekker op je eigen te gaan met je kindje. Beter kwijt dan rijk zo iemand x

10. dametje

dametje Actief lid

2 okt 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit gaat noooit veranderen..... hij baalt eerder dat hij betrapt is.
    Sommigen veranderen nooit....hij iig vast niet na de zoveelste keer.
    foute keus om bij hem te blijven.

11. deniseappeltje

deniseappeltje Actief lid

14 mrt 2014
    488
    189
    43
    Vrouw
    NULL
    Alkmaar
    Ik herken het van mijn ex, Precies hetzelfde eigenlijk.
    Na 3 jaar verder proberen.. werd het niet beter!
    Hij werd wel beter in het verbergen van zijn geheimen,

Zelf nu na 5 jaar, kom ik achter dingen die hij toen deed!

12. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik begrijp je keuze hoor.
    Je wilt het niet zomaar weggooien, ondanks de kansen die hij al heeft gehad, dat hij naar therapie wilt is een goede beslissing.

Inderdaad wel realistisch blijven denken en vooral egoïstisch zijn!
    Jij en de kleine zijn op het moment het belangrijkste.

Fijn dat je zo bij je ouders terecht kan.
    Stellen ze je geen vragen?

13. Hey wat rot! Mijn ex heeft mij in 6,5 jaar 7x bedrogen. Ook daadwerkelijk dingen doen. Zelfs met een hele goede vriendin, terwijl ik ernaast lag te slapen.

Ik ben altijd door gegaan want ik wilde niet opgeven. Heb het altijd geprobeerd. Maar uit eindelijk ben ik degene die ongelukkig werd, die het niet meer kon, die er depressief vsn word. Het kan wel een goede jongen zijn, maar jij bent dit niet waard. Jij verdiend iemand die er 100% voor jou is, en met problemen bij jouw komt en niet op zoek naar een ander gaat.
    Ik zou hem de deur wijzen, en op zoek naar naar je geluk en genieten van je zwangerschap, want je maakt uiteindelijk jezelf kapot, en straks heb je er nog een kind bij. Die krijgt het allemaal mee.

Geloof me, als ze al zo vaak de fout in zijn gegaan veranderen ze echt niet.

Deel Deze Pagina