Zo veel pijn onder in mijn buik...

Discussion in 'De bevalling' started by Meisje86, Jul 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meisje86

Meisje86 Lid

Nov 2, 2007
    28
    0
    0
    Ik heb even een vraag.
    Ik ben 34 week zwanger, en heb vandaag echt zo erg kramp onder in mijn buik. het is net een sterk menstruatie gevoel.
    Ik heb al proberen te slapen en onder de douche gestaan maar helemaal niks helpt.

Weten jullie misschien wat dit is en wat ik hier eventueel tegen kan doen!?!?! word echt helemaal gek van de pijn.

Heb de verloskundige al geprobeerd te bellen maar kreeg geen gehoor nog. Moet er morgenvroeg trouwens ook heen maar dacht laat ik eerst hier eens vragen

2. Jacobien

Jacobien Actief lid

Apr 8, 2008
    378
    0
    0
    Volgens mij zijn het indalingsweeen. Maar wat zij de verloskundige?

3. desangel

desangel Actief lid

Dec 14, 2007
    113
    0
    0
    zeist
    ik heb vanaf zondag pcies het zelfde moest gister voor controle komen en bij mij zijn het inderdaad indalingsweeen ( ze is al goed in gedaald maar moet nog iets verder )
    bij mij helpt een warm kruik wel eens (ookniet altijd hoor ) maar tis het proberen waard toch.
    suc6

4. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja zullen wel indalings weeen zijn.
    Ik heb ze ook...maar wil ze nog niet!
    Mn meisie is nog niet gedraaid nml (zei de vk vandaag)

5. Meisje86

Meisje86 Lid

Nov 2, 2007
    28
    0
    0
    hallo,

ik had 23 juli dus nog even de verloskundige gebeld en moest toen gelijk naar het ziekenhuis komen. Daar bleek de baby een hartslag van 220 te hebben waarna ik gelijk opgenomen moest worden. Toen later bleek dit een ernstige zwangerschapvergifteging te zijn en kreeg toen te horen dat ik onmiddelijk een keizersnede zou moeten. Inmiddels is mijn zoontje dan ook geboren op zaterdag 26 juli. Het is allemaal heel hectisch en snel gegaan. Hij is geboren in de 3e week van mijn zwangerschap dus hij ligt momenteel nog op de couveuze afdeling. Alles is gelukkig goed met hem en met een beetje geluk heb ik hem heeeeel snel in huis.

6. Jacobien

Jacobien Actief lid

Apr 8, 2008
    378
    0
    0
    Tjee, heftig joh!

In ieder geval gefleiciteerd met de geboorte van je zoontje en ik hoop dat je hem snel mee naar huis mag nemen.

7. Hope123

Hope123 Actief lid

Sep 9, 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Gefeliciteerd en fijn dat alles toch goed is nu!

8. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Oei dat zal schrikken geweest zijn!
    Zo zie je maar weer dat we van n afstandje veel kunnen zeggen en denken. Maar dat t toch beter is als je zoiets hebt om de VK te bellen en die ff de boel te laten inschatten.

Gefeliciteerd en dat je zoontje maar snel naar huis mag :)

Share This Page