Hi Ben eigenlijk wel benieuwd.. Heb namelijk het idee dat de meeste meiden toch liever thuis willen bevallen. Wil zelf persé in het ziekenhuis bevallen. Lijkt me een veel veiliger gevoel met artsen en apparatuur in de buurt. En nog belangrijker: pijnbestrijding! Kom maar op met die ruggenprik of verdoving.. Ben me de laatste weken natuurlijk helemaal aan het inlezen en word al helemaal nerveus van alle verhalen over drama bevallingen. Baby in vruchtwater gepoept, urenlang helse weeen, op het laatste moment haasje repje naar het ziekenhuis moeten.. Ik sta dus bij de eerste voortekenen van een bevalling braaf met mn koffertje op de stoep van het ziekenhuis! Ben ook wel nieuwsgierig naar de ervaringen van moeders die het al eens hebben meegemaakt..
ik wil perse in het ziekenhuis bevallen. Ik heb 3 oudere zussen, die met bij elkaar 5 neefjes en nichtjes op de wereld hebben gezet. Van deze 5 kinderen is er maar 1 zonder problemen geboren, de rest allemaal met spoed naar het ziekenhuis en zelfs 1 keizersnede. Wil het risico dus gewoon niet lopen. In het ziekenhuis is alles bij de hand mocht er iets fout gaan. gezien mijn familie geschiedenis vind ik dat wel een fijn idee.
Ik ga thuis bevallen als dat kan. Bij de eerste moest ik naar het ziekenhuis. Maar dat is me niet goed bevallen. Heel onpersoonlijk en we moesten midden in de nacht naar huis met ons eerste kindje. Het was 1 januari en -10. Om drie uur snachts. Snapte daar echt helemaal niets van. Bij mijn tweede thuis bevallen en dat beviel me stukken beter
Hallo dames.. Ik beval het liefst in het hotel omdat bij mij thuis nog niet alles klaar is en niet zo groot is En daarna blijf ik er nog 5 dagen genieten... Groetjes Brenda
in het ziekenhuis,medische indicatie. maar anders was ik ook in het ziekenhuis bevallen hoor. moet er niet aan denken dat de buren mee kunnen genieten en heb goede ervaringen van mijn eerste twee bevallingen die ook in het ziekenhuis waren.
In kraamhotel, ik woon zeker een half uur rijden van een ziekenhuis af, als er iets mis is dan duurt het zeker een uur voordat ik in een ziekenhuis ben, dus vandaar.Ik ga er alleen bevallen, en dan de volgende dag naar huis.
Hoi, gestemd in het ziekenhuis. Omdat ik de ziekte van crohn heb en een ileostoma vind ik het een fijner gevoel dat er daar gelijk iemand is mocht er iets misgaan in mijn buikie! groetjes
Sowieso in het ziekenhuis. Nu moet het ook wel aangezien ik een keizersnede krijg ivm de stuitligging van mn meisje. Liefs, Duveldraakje
Onze eerste zoon is met een keizersnede terwereld gekomen.. Deze baby hoopt bij gezondheid ook met de keizersnede ter wereld te komen,dus vandaar het ziekenhuis. Groetjes,Alida
Ik heb thuis gestemt. Ben van de eerste thuis bevallen (nou ja bij mijn ouders , was daar op visite en hij wilde er GELIJK uit), maar de planning was echt ziekenhuis, nam mijn vluchttas overal mee naar toe. Maar moet zeggen viel me 300% mee. Tweede moest in ziekenhuis ivm inleiden. Nu hoop ik thuis te bevallen... 1. omdat ik weet dat ze thuis ook heel goed kunnen helpen en begeleiden 2. thuis is lekker mijn eigen gang gaan, eigen plekkie 3. gelijk mijn hele gezinnetje compleet 4.MOET ER NIET AAN DENKEN MET WEEËN DE AUTO IN TE STAPPEN
Ik wilde heel graag thuis bevallen en dat is ook gebeurd. ik vond het heel fijn om in m'n eigen omgeving te zijn, geeft veel meer rust. Mocht er iets mis gaan dan hebben ze je nog zo in het ziekenhuis...
Thuis, Vorig was in het ziekenhuis ( ingeleid) aar mijn ervaringen daarmee zijn niet fijn. Voor de pijnstilling zou het wel lekker zijn, maar in heel veel ziekenhuizen kan dat alleen overdag ........
ik wil ook weer thuis. Bij de eerste langer dan 24 uur gebroken vliezen en weinig weeen dus ingeleid in het ziekenhuis. Moest op bed blijven liggen ivm aansluiting CTG. Had al verschrikkelijke rugpijn (bekkenpijn) en rugweeen, dit stimuleerde ook niet de bevalling, verkrampte door de pijn in mijn rug. Tevens zijn er erg veel mensen om je heen. Mijn eigen Vk kon niet mee, naar het voor mij dichtsbij zijnde ziekenhuis. Kreeg dus een vervanger, net zo veearts....... En niet daarna lekker in je eigen bed, je moet wachten op verzorging en slechte begeleiding van de bosrtvoeding. Bij de 2e thuis bevallen, Heerlijk! Lekker ontspannen, hoefde niet verplicht de hele tijd op bed te liggen. Midden in de nacht is mijn oudste zoontje nog even thuis geweest om bij zijn broertje te kijken. Kon na de bevalling lekker in mijn eigen bed. 1 kraamverzorgster en een zeer goede begeleiding van de BV.
hoi ik zou graag een keer thuis bevallen maar helaas zit dat er niet in voor ons en moeten we in het zh bevallen
Ik beval in het ziekenhuis, dit omdat ik een medische indicatie heb. ( dus daar kom ik niet onderuit ) Maar ik moet ook zeggen dat ik dat wel prettiger vind hoor. Ze hebben daar alle hulp en middelen, dus een geruststellende gedachten
Na lang twijfelen en wikken en wegen en overleg met de vk toch maar voor thuis gekozen. Ik kan nog altijd naar het ziekenhuis gaf zij aan als ik het niet zie zitten. Er hoeft nog niks vast te liggen zegt ze dus dat was wel een geruststelling...dus begin in ieder geval thuis en ja waar het gaat eindiggen dat weten we na 14 aug ergens
ik wil in het zh, mijn slaap kamer is erg klein je kan er amper je kont keren ,je kan bijna niet naast het bed staan.
ik wil ook graag naar het ziekenhuis, aangezien ik 5 hoog woon en de lift is gewoon erg klein. Kan in nood niet eens een brancard in. LIEK.